A RIQUEZA E O SEU EFECTO SOBRE O CONSUMO
NO CONTEXTO DA CRISE GLOBAL:
O CASO DA UNIÓN ECONÓMICA E MONETARIA (UEM)

Vicente Menezes Ferreria Junior* / Óscar Rodil Marzábal**
*Banco Central de Brasil / **Universidade de Santiago de Compostela

Recibido: 17 de novembro de 2011
Aceptado: 22 de decembro de 2011


Resumo: A recente crise financeira global veu provocando un forte impacto sobre o crecemento das principais economías europeas. Esta crise está producindo efectos extremadamente adversos sobre a actividade real da economía a través de diversas canles. Entre estas atópase o efecto riqueza, supoñendo que a variación dos niveis de riqueza pode estar conducindo a unha variación no consumo privado. Baixo este contexto, este traballo ten como obxectivo principal analizar a evolución dos niveis de riqueza e o seu efecto resultante sobre o consumo, utilizando macrodatos agregados de dez países da Unión Económica e Monetaria durante o período trimestral 2000-2010.
Palabras clave: Efecto riqueza / Consumo / Crise financeira / Unión Económica e Monetaria / Europa.

 

 

Voltar ao sumario           Ir ao artigo