Capítulos de libro
Capítulos de libros publicados no 2025
Retos competenciales del profesorado: las funciones del docente
Autores: Crespo-Comesaña, J., Lorenzo-Moledo, M., e García-Álvarez, J.
Libro: Desafíos formativos y competenciales para el docente de FP
Editorial: McGraw Hill, 2025.
La acción tutorial en Formación Profesional básica como instrumento de cambio social
Autores: Méndez-Lois, M. J., Villar-Varela., M., e García-Docampo, L.
Libro: Desafíos formativos y competenciales para el docente de FP
Editorial: McGraw Hill, 2025.
Capítulos de libros publicados no 2024
Diseño y evaluación del Programa Espazos de Preservación Familiar en Galicia
Autores: Permuy López, M., Barreiro González, J., Ferreiro Rodríguez, A., Ramos García, T., Godás Otero, A., e Lorenzo Moledo, M.
Libro: Evaluación del impacto de la intervención sociofamiliar en zonas desfavorecidas de Andalucía. Aplicación del Programa de Competencia Familiar y otras actuaciones
Editorial: Editorial Octaedro, 2024.
Galicia, en el buen camino
Autores: Rico-Díaz, J., Sánchez, A., Clavel. I., e Toro, S.
Libro: Políticas y culturas deportivas en la España de las autonomías
Editorial: Tirant Lo Blanch, 2024.
Proyecto de vida activa y deportiva CPI Dr. López Suárez (Friol)
Autores: Rico-Díaz, J., Barata-Villapol, F., e Rodríguez Fernández, J. E.
Libro: La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria
Editorial: Dykinson, 2024.
El Aprendizaje-Servicio y la formación cívico-social de los universitarios. Posibilidades y algunas evidencias
Autores: Santos-Rego, M. A., Mella-Núñez, Í., e Sáez-Gambín, D.
Libro: Aprendizaje-servicio: escenarios de aprendizajes éticos y cívicos
Editorial: Narcea Ediciones, 2023.
Abordaje integral del acoso sexual desde la pedagogía feminista
Autores: Rodríguez-Cal, N., Alonso-Ruido, P., e Estévez, I.
Libro: Desafíos de género en la educación, cultura y sociedad: un análisis multidimensional
Editorial: Dykinson, 2024.
Neurociencia y educaciónexplorando nuevas posibilidades para el aprendizaje
Autores: Pino-Juste, M., Soto-Carballo, J., Crespo-Comesaña, J., e Alvariñas-Villaverde, M.
Libro: Neuroaulas transformadorasfundamentos para una neuropedagogía innovadora
Editorial: Editorial GEU, 2024.
Abordaje integral del acoso sexual desde la pedagogía feminista
Autores: Rodríguez-Cal, N., Alonso-Ruido, P., e Estévez, I.
Libro: Desafíos de género en la educación, cultura y sociedad: un análisis multidimensional
Editorial: Dykinson, 2024.
Análisis de los elementos y barreras que inhiben la motivación académica de las mujeres inmigrantes en contextos de vulnerabilidad
Autores: Vega-Caro, L., e Vico-Bosch, A.
Libro: La evaluación alternativa en los procesos educativos, un nuevo camino hacia la atención a la diversidad
Editorial: Dykinson, 2024.
Aprendizaje-servicio y sabiduría práctica en el futuro de la universidad. Consideraciones de valor formativo
Autores: Santos Rego, M. A.
Libro: Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica. Cuestiones actuales
Editorial: Redipe, 2024.
Introdución. Unha nova educación? Sentando bases e ampliando coñecemento
Autores: Sotelino-Losada, A.
Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.
Educación non formal e desenvolvemento de competencias socioeducativas na mocidade galega
Autores: Vázquez-Rodríguez, A., García-Álvarez, J., e Agrafojo-Fernández, J.
Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.
A educación emocional e o seu sentido pedagóxico. Pasado e devir en Galicia
Autores: Méndez-Lois, M. J., Villar-Varela, M., e García-Docampo, L.
Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.
Xénero e educación. Ampliar axenda para eliminar vellos e renovados sexismos
Autores: Alonso-Ruido, P., e Iglesas-Galdo, A.
Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.
O xogo e deporte popular e tradicional. Educación, cultura e sociedade a través do tempo
Autores: Rodríguez-Fernández, J. E., e Eirín-Nemiña, R.
Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.
Familia, comunidade e escola. Un triángulo estratéxico
Autores: Ramos-García, T., Sabio-Sanz, C., e Gódas Otero, A.
Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.
A xestión educativa da diversidade cultural en Galicia. No camiño da interculturalidade
Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo-Moledo, M., e Míguez Salina, G.
Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.
Capítulos de libros publicados no 2023
Fondos de coñecemento e identidade como ferramentas para a inclusión da comunidade na escola: experiencias de colaboración dende a aprendizaxe-servizo
Autores: Míguez-Salina, G., Rodríguez-Gil., A. M., e Peixoto, A.
Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa
Editorial: Toxosoutos, 2023.
Aprendizaxe-Servizo como intersección entre sistema escolar e sistemas comunutarios
Autores: Sáez-Gambín, D., García-Docampo, L., e García-Romero, D.
Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa
Editorial: Toxosoutos, 2023.
O discurso sobre o rural. Análise do currículum oculto nos libros de texto
Autores: García-Álvarez, J., Prado, L., e Brito-Tavares, K. J.
Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa
Editorial: Toxosoutos, 2023.
Educación inclusiva y tecnologías digitales: una propuesta educativa para futuros maestros/as
Autores: Souto-Seijo, A., Estévez I., Dans, I. e González-Sanmamed, M.
Libro: Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación
Editorial: Dykinson, 2023.
Formación y orientación personal y profesional. Una asignatura para la mejora de la empleabilidad del alumnado de ESO
Autores: Vázquez-Rodríguez, A., Varela-Portela, C., García-Álvarez, J. e Míguez-Salina, G.
Libro: Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación
Editorial: Dykinson, 2023.
Learning ecologies and digital literacy: Opportunities and challenges
Autores: González-Sanmamed, M., Estévez, I. e Souto-Seijo, A.
Libro: Current Trends on Digital Technologies and Gaming for Teaching and Linguistics
Editorial: Peter Lang, 2023.
¿Son las narrativas una clave para la construcción (educativa) de las identidades transfronterizas?
Autores: Santos Rego, M. M., e Míguel Salina, G.
Libro: Identidades migrantes y formación del profesorado
Editorial: Universitas, 2023.
Concepciones en torno al desarrollo profesional del docente universitario
Autores: Estévez, I., Souto-Seijo, A., e González-Sanmamed, M.
Libro: La formación y la innovación educativa: ejes para la transformación social
Editorial: Dykinson, 2023.
Desarrollo Profesional Docente en la sociedad en red: nuevos formatos, diversos contextos y múltiples mecanismos
Autores: González, M., Souto, A. e Estévez, I.
Libro: La educación en red: una perspectiva multidimensional
Editorial: Octaedro, 2023.
Capítulos de libros publicados no 2022
Strategies and Tools for Inclusion and Intercultural Education in Blended/Distance Learning and Virtual Worlds
Autores: Guerra, E., Francesca Salvadori, Lasi, F., e Rodríguez Gil, A. M.
Libro: Mapping Teacher Education In Europe
Editorial: Palet Yayinlari, 2022.
Leis antirracistas, 10.639/2003 e 11.645/2008
Autores: Bigolin Martini, L., García-Álvarez, J., e Míguez Salina, G.
Libro: Educaçao no contexto que se move. Saberes, experiências e reflexões
Editorial: Pimenta cultural, 2022.
Mover las aulas al medio rural: democratización del conocimiento y proyectos de futuro con raíces
Autores: García-Romero, D., e Míguez Salina, G.
Libro: Educaçao no contexto que se move. Saberes, experiências e reflexões
Editorial: Pimenta cultural, 2022.
¿Dónde hacer realidad la pedagogía de las cosas? Pensemos en un Museo del Juguete
Autores: Santos Rego, M. A., e Lorenzo, M.
Libro: Pedagogía de las cosas. Quiebras de la educación de hoy
Editorial: Octaedro, 2022.
Cómo debemos hacer la reflexión en los proyectos de aprendizaje-servicio
Autores: Santos Rego, M. A., Sáez-Gambín, D., e Lorenzo, M.
Libro: Democracia y tradición en la teoría y práctica educativa del siglo XXI
Editorial: Narcea, 2022.
Musicoterapia y recursos musicales en pedagogía hospitalaria. Propuestas desde una perspectiva educativa
Autores: García, L., Caamaño, T., e Cores, A.
Libro: Materiales y recursos didácticos en Pedagogía Hospitalaria
Editorial: Octaedro, 2022.
La innovación educativa como ecosistema de aprendizaje
Autores: González, M., Estévez, I., e Souto, A.
Libro: Innovación educativa para una educación transformadora
Editorial: Dykinson, 2022.
Sex Education: reflexiones desde una óptica pedagógica
Autores: Ruido, P., Regueiro, B., e Varela, C.
Libro: Feminismos aplicados. un enfoque desde la educación, género, violencia estructural y los movimientos sociales
Editorial: Dykinson, 2022.
El diseño, desarrollo, implantación y seguimiento de la prevención de riesgos de contagio de covid-19 en la práctica deportiva federada de competencia autonómica (Galicia): su organización y normativas
Autores: Rico-Díaz, J., Gómez-Varela, J., Río-Rodríguez, D., Sánchez-Molina, J. A., e Martín-Acero, R.
Libro: Educação física e ciências do desporto em seus diversos olhares
Editorial: EDITORA CVR, 2022.
La importancia de la participación de los implicados en el diseño de una herramienta de prevención de riesgos de contagio de covid-19 en deporte de competición
Autores: Río-Rodríguez, D., Rico-Díaz, J., Gómez-Varela, J., Sánchez-Molina, J. A., e Martín-Acero, R.
Libro: Educação física e ciências do desporto em seus diversos olhares
Editorial: EDITORA CRV, 2022.
APSv, tecnologías digitales y desarrollo de competencias para la empleabilidad: una visión internacional desde la universidad
Autores: Sotelino, A., Mella, Í., e Vázquez, A.
Libro: Aprendizaje-Servicio virtual. Marco teórico y propuestas de acción innovadoras
Editorial: Narcea, 2022.
Conocimiento distribuido y aprendizajes expandidos: una perspectiva ecológica
Autores: González-Sanmamed, M., Estévez, I., e Souto-Seijo, A.
Libro: La gestión cultural en la era digital
Editorial: McGraw Hill, 2022.
El ciberacoso en las parejas de la generación Z: la importancia de la educación sexual
Autores: Rodríguez, Y., Martínez, R., Lameiras, M., e Alonso-Ruido, P.
Libro: Intervención psicosocioeducativa en las distintas etapas del ciclo vital
Editorial: Aranzadi, 2022.
Capítulos de libros publicados no 2021
Homework: Conceptual Aspects and Variables Involved
Autores: Rodríguez-Llorente, C., Vietes, T., González-Suárez, R., Díaz-Freire, F., e Regueiro, B.
Libro: Handbook of homework. Theorical principles and practical applications
Editorial: Nova Science Publishers, 2021.
Actividad sexual, frecuencia y satisfacción de hombres y mujeres mayores
Autores: Piñeiro, I., Rodríguez, S., Estévez, I., Regueiro, B., e Carrión, M.
Libro: Ciências Humanas: Estudos para uma Visão Holística da Sociedade
Editorial: Editora Artemis, 2021.
Carousel: Un programa de desarrollo del lenguaje y la lectoescritura a través de la educación asistida con animales (EAA) en niños y niñas con TEA
Autores: Regueiro, B., Villasenín, A., e Alonso-Ruido, P.
Libro: Innovación e investigación educativa para la formación docente
Editorial: Dykinson, 2021.
Does self-worth protection matter? The mediating and moderating role of self-handicapping in the relationship between self-esteem and performance goals
Autores: Ferradás, M. d. M., Freire, C., Regueiro, B., e Rodríguez, S.
Libro: Academic Achievements: Perspectives, Gender Differences and Outcomes
Editorial: Nova Science Publishers, 2021.
El efecto Pigmalión en los deberes escolares
Autores: Regueiro, B., Alonso-Ruido, P. e Priegue, D.
Libro: Muros de discriminación y exclusión en la construcción de identidades: la mirada de las ciencias social
Editorial: Dykinson, 2021.
La evaluación en el diseño de planes y programas de formación: elementos clave
Autores: Queiruga, O., García-Álvarez, J., e Jiménez, M.
Libro: Dualidad educativa en momentos de pandemia: entre la presencialidad y la virtualidad
Editorial: Octaedro, 2021.
Aprendizaje-servicio: la experiencia como proceso educativo
Autores: Santos Rego, MA, Mella, Í e Sáez, D.
Libro: Pedagogía mesoaxiológica y construcción de campos
de educación. La función de educar
Editorial: Redipe, 2021.
Homework and Self-Regulated Learning
Autores: Rodríguez, S., González-Suárez, R., Rodríguez-Llorente, C., Estévez, I., e Xu, J.
Libro: Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications
Editorial: Nova Science Publishers, 2021.
Capítulos de libros publicados no 2020
Teoría y práctica de la Complejidad en Educación: ecología del aprendizaje cooperativo
Autores: Santos Rego, MA
Libro: Perspectivas desde la Complejidad y las Ciencias Sociales
Publicado por El Colegio de Morelos, 2020.
Los deberes escolares
Autores: Suárez, N., Núñez, J. C., Regueiro, B., e Valle, A.
Libro: Un tema objeto de polémica. En La Psicología en el día al día del aula
Editorial: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Oviedo, 2020
Recreios promotores do desenvolvimento da criança
Autores: Silva, I., Pereira, B., e Rodríguez-Fernández, J. E.
Libro: Educação Física, infancia e saúde em discussão
Editorial: Navegando publicações, 2020
La transferencia de conocimiento en educación: reto y oportunidad para la investigación educativa
Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M., e García Álvarez, J.
Libro: La transferencia de conocimiento en educación. Un desafío estratégico.
Editorial: Narcea, 2020.
Sociedad del Conocimiento y Educación Intercultural ¿hacia un nuevo programa de investigación en educación?
Libro: Reflexiones teóricas sobre la educación. Homenaje al profesor Francisco Altarejos
Editorial: Dykinson, 2020
La motivación intrínseca en la práctica de la actividad físico-deportiva en universitarios
Libro: Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e Innovación en Educación
Editorial: Dykinson, 2020
El fracaso y abandono escolar en el sistema educativo español: una aproximación desde la literatura
Autores: Freire, C., Ferradás, MM, Regueiro, B. y Rodríguez, S.
Libro: Inclusión, Tecnología y Sociedad: Investigación e Innovación en Educación
Publicado por Dykinson, 2020.
Capítulos de libros publicados no 2019
Does the Disease of the Person Receiving Care Affect the Emotional State of Non-professional Caregivers?
Autores: Otero, P., Torres, Á. J., Vázquez, F. L., Blanco, V., Ferraces, M. J. e Díaz, O.
Libro: Caregiving and Social Support in the Context of Health and Illness
Editorial: Frontiers Media SA, 2019.
La inclusión en Educación Primaria con especial incidencia en la Educación Física
Autores: Rodríguez-Fernández, J. E., Rodríguez-Serrada, J., e Rodríguez-Blanco, M. E.
Libro: Educação Física e áreas de estudo do movimiento humano
Editorial: Atena Editora, 2019.
Fondos de Conocimiento y desarrollo educativo de la infancia en situación de riesgo
Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.
Editorial: EdiUnesc, 2019.
La gestión educativa de la diversidad cultural como condición de éxito para el alumnado de origen inmigrante
Libro: Éxito educativo. Claves de construcción y desarrollo
Editorial: Tirant Humanidades, 2019.
El aprendizaje-servicio como vía de innovación en la Educación Física
Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.
Editorial: EdiUnesc, 2019.
La implicación familiar como soporte efectivo del éxito escolar de los estudiantes: modelos y resultados
Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.
Editorial: EdiUnesc, 2019.
Capítulos de libros publicados no 2018
Criterios e indicadores de calidad para evaluar proyectos de Aprendizaje-Servicio
Título: Criterios e indicadores de calidad para evaluar proyectos de Aprendizaje-Servicio
Libro: Aprendizaje-Servicio. Los retos de la evaluación
Editorial: Narcea, 2018.
Institucionalizando el aprendizaje-servicio en las universidades: expectativas y cautelas para una dinámica de crecimiento responsable
Libro: Haciendo la Universidad en el espacio social.
Editorial: Eunsa – Ediciones Universidad de Navarra, 2018.
Capítulos de libros publicados no 2016
Una propuesta de prevención de los trastornos de conducta alimentaria en el ámbito educativo: la cohesión e inclusión en el grupo como factores protectores
Libro: Comportamiento social inclusivo.
Editorial: Andavira Editora, 2016.
La formación inicial de los profesores: ojo crítico y gestión sólida
Libro: Democracia y educación en la formación docente.
Editorial: Servei de Publicacions de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, 2016.
A comunidade galega en USA. Unha ruta de aculturación en perspectiva
Libro: Emigración e exilio nos Estados Unidos de América: experiencias de Galicia e Azores.
Editorial: Consello da Cultura Galega, 2016.
El reto de educar a los profesores para un mundo transcultural y cosmopolita
Libro: Repensar la educación para un mundo global y transcultural.
Editorial: Information Age Publishing, 2016.
Capítulos de libros publicados no 2015
Educación Superior y espíritu emprendedor: las posibilidades del aprendizaje cooperativo
Libro: Cultura emprendedora y educación.
Editorial: Universidad de Sevilla, 2015.
Programas de emprendimiento en contextos educativos formales
Libro: Cultura emprendedora y educación.
Editorial: Universidad de Sevilla, 2015.
Educación para la diversidad cultural
Libro: La educación repensada. Dinámicas de continuidad y cambio.
Editorial: Pirámide, 2015.
Educación non formal e xuventude: unha clave de empregabilidade
Libro: Iniciativa Xove. O reto da empregabilidade.
Editorial: Xunta de Galicia, 2015.
The Challenge of Training Teachers for a Transcultural and Cosmopolitan World
Libro: Rethinking education for a global, transcultural world.
Editorial: Information Age Publishing, 2015.
Educación, juventud y convivencia intercultural. Reconstruir la ética de lo común
Libro: Ética, educación y convivencia. Fundamentos teórico-prácticos.
Editorial: Aljibe: 2015.
El éxito educativo desde la pedagogía intercultural
Libro: Comunidades interculturales y democráticas.
Editorial: Narcea, 2015.
Capítulos de libros publicados no 2014
Organización de espacios y arquitectura escolar
Libro: Organización de centros educativos en la sociedad del conocimiento.
Editorial: Alianza, 2014.
Pedagogía Intercultural y Aprendizaje Servicio. El proyecto PEINAS
Libro: Organización de centros educativos en la sociedad del conocimiento.
Editorial: Alianza, 2014.
El tratamiento del trastorno de atención con hiperactividad desde una perspectiva pedagógica
Libro: Pedagogía multidisciplinar para la salud. Claves para la intervención psico-educativa socio-comunitaria y físico-ambiental.
Editorial: Tirant Humanidades, 2014.
La mujer en los flujos migratorios: implicaciones en el desarrollo personal y social
Libro: Pedagogía multidisciplinar para la salud. Claves para la intervención psico-educativa socio-comunitaria y físico-ambiental.
Editorial: Tirant Humanidades, 2014.
La participación de las familias en los centros educativos: una lectura desde la pedagogía
Libro: Familias y Menores. Retos y propuestas pedagógicas.
Editorial: Tirant Humanidades, 2014.
Capítulos de libros publicados en anos anteriores
Título: Pedagogía laboral y sociedad cosmopolita: formación y gestión de la incertidumbre
Libro: Cosmopolitismo y Educación. Aprender y Trabajar en un Mundo sin Fronteras
Editorial: Brief, 2013
Autores: Santos Rego, M. A.
Título: El profesor ante el horizonte de una sociedad cosmopolita
Libro: Cosmopolitismo y Educación. Aprender y Trabajar en un Mundo sin Fronteras
Editorial: Brief, 2013
Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Santos Rego, M. A.
Título: Pensando el aprendizaje cooperativo en clave intercultural e interreligiosa. La acción de los profesores
Libro: Dioses en las aulas: educación y diálogo interreligioso
Editorial: Graó, 2012
Autores: Santos Rego, M. A.
Título: La educación intercultural en una era global. ¿Podemos reconstruir una nueva ciudadanía?
Libro: Dioses en las aulas: educación y diálogo interreligioso
Editorial: Graó, 2012
Autores: Santos Rego, M. A.
Título: La gestión de la convivencia intercultural en los centros. ¿Son prescindibles las familias inmigrantes?
Libro: Buenas prácticas en educación intercultural y mejora de la convivencia
Editorial: Wolters Kluwer: 2012
Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Priegue Caamaño, D.
Título: Tecendo a convivencia: inmigración e retos familiares
Libro: Igualdade de trato: retos e respostas socioeducativas
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2012
Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M. et al.
Título: Web 2.0 y redes sociales. Implicaciones educativas
Libro: Sociedad del conocimiento y educación
Editorial: UNED: 2012
Autores: Priegue Caamaño, D.
Título: Educación para la paz y fuerzas armadas españolas: transformando seguridad en humanidad
Libro: Educación para la paz y seguridad humana en una sociedad intercultural
Editorial: Octaedro: 2012
Autores: Santos Rego, M. A.
Título: Sostenibilidad y educación intercultural: el cambio de perspectiva
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012
Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Teoría de la educación, ciudadanía y pedagogía intercultural en la sociedad del aprendizaje
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012
Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Aprendizaje cooperativo, formación del profesorado y buenas prácticas en pedagogía intercultural
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012
Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Familias inmigrantes y desarrollo educativo intercultural desde la escuela
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012
Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M e Priegue Caamaño, D.
Título: La infancia de la inmigración. ¿Qué relevancia se otorga a la educación?
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro; 2012
Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M., Godás Otero, A. e Crespo Comesaña, J.
Título: Inmigración y segregación en un contexto escolar. La pedagogía intercultural en su encrucijada
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012
Autores: Santos Rego, M. A., Priegue Caamaño, D. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Galicia y la inmigración. Datos y territorio
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012
Autores: Santos Rego, M. A., Crespo Comesaña, J. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en el contexto local
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012
Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Inmigración y nuevo desarrollo político-social en los municipios
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012
Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Claves de la gestión municipal en cuestiones de inmigración
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo
Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en la administración local: educación
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012
Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en la administración local: servicios sociales
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo
Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Análisis comparado de la gestión socio educativa de la inmigración en la administración local
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012
Autores: Crespo Comesaña, J. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Análisis de contenido de los registros anecdóticos
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012
Autores: Fernández de la Iglesia, J. C. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Principales pruebas de evaluación
Libro: Manual de atención temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Crespo Comesaña, J.
Título: El educador competente
Libro: Diseño y desarrollo del curriculum
Editorial: Alianza Editorial: 2011
Autores: Cambeiro Lourido, Mª. C., Castro González, Mª. R., González Gómez, I. e Sánchez Amor, Mª. C.
Título: El Programa universitario para mayores en la Universidad de Santiago de Compostela
Libro: Cambios educativos y formativos para el desarrollo humano y sostenible
Editorial: Edit.um Ediciones de la Universidad de Murcia: 2011
Autores: Castro González, Mª. R., Cambeiro Lourido, Mª. C., Sánchez Amor, Mª. C. e González Gómez, I.
Título: Los Programas de formación del profesorado en la Universidad
Libro: Cambios educativos y formativos para el desarrollo humano y sostenible
Editorial: Edit.um Ediciones de la Universidad de Murcia: 2011
Autores: Santos Rego, M. A. e Jamila Costa, A.
Título: Formaçao de profesores para a educaçao de jovens e adultos á luz de novas perspectivas: camiño solidario e colectivo.
Libro: EJA: pertinencia e perspectivas
Editorial: CRV: 2011
Autores: Santos rego, M. A.
Título: A educaçao de jovens e adultos no Brasil: combinando a açao procedimental e a açao comunicativa
Libro: EJA: pertinencia e perspectivas
Editorial: CRV: 2011
Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.
Título: La educación familiar ante los flujos migratorios: complejidad y gestión del cambio.
Libro: Interculturalidad y escuela
Editorial: Octaedro: 2011
Autores: Castellón Gallego, B. e Buceta Cancela, M. J.
Título: La prevención de las necesidades transitorias o permanentes
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Desarrollo del lenguaje en los primeros años
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Definición de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Evaluación de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Intervención de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Cagide Otero, M. E., Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Intervención en los trastornos del desarrollo de origen prenatal
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Buceta Cancela, M. J., Vieira Muñiz, A. e Castañón Gallego, B.
Título: Intervención en los trastornos del desarrollo que no tienen origen prenatal
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Intervención en los trastornos generalizados del desarrollo
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Buceta Cancela, M. J., Ferreiro Vilasante, M. C., Cagide Otero, M. E. e Veira Muñiz, A.
Título: Síndromes minoritarios y enfermedades raras
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Buceta Cancela, M. J. e Ferreiro Vilasante, M. C.
Título: Programas de Intervención en Atención Temprana
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Evaluación de la efectividad de los programas de Atención Temprana
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011
Autores: Gondar Portasany, M.
Título: Aposta por unha filosofía non ensimismada
Libro: Fidelidade á terra: estudos dedicados ó profesor Xosé Luis Barreiro
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC
Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación Intercultural
Libro: Diccionario de Pedagoxía
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2008 (en prensa)
Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Diferenciación Educativa
Libro: Diccionario de Pedagoxía
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2008 (en prensa)
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: A Inmigración e o coidado da conviencia. Un programa educativo con familias
Libro: Convivencia e igualdade. Dimensións e retos educativos
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela/ Concello de Lalín Publicación: 2008
Autores: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación de las personas adultas y formación para una ciudadanía participativa
Libro: Educación y ciudadanía
Editorial: Enroart Ediciones Publicación: 2008
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Inmigración e escola en Galicia: A xestión pedagóxica da diversidade cultural.
Libro: Migracións na Galicia contemporánea. Desafíos para a sociedade actual
Editorial: Sotelo Blanco Edicións Publicación: 2008
Páxinas: 311-329
Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A inmigración e a escola en Galicia. Texto e contexto dun proceso
Libro: Ensino de Segundas Linguas a Inmigrantes
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela Publicación: 2008
Páxinas: 11-31
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación e diversidade cultural: O desafío da integración de familias inmigrantes
Libro: Patróns educativos para a igualdade de oportunidades: axentes de socialización
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela/ Concello de Lalín Publicación: 2007
Páxinas: 41-56
Autores: Agustín Godás Otero
Título: Alumnado, familias y profesorado ¿distintas representaciones de la violencia en la escuela?
Libro: El malestar laboral de los profesores de secundaria y la violencia en la escuela: un binomio a explorar.
Editorial: Grupo Editorial UniversitarioPublicación: 2007
Páxinas:
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación Moral, Democracia y Ciudadanía en el último tercio del siglo XX español
Libro: Educación, Valores y Desarrollo Moral
Editorial: Gernika Publicación: 2006
Páxinas: 149-182
Autores: José Manuel Malheiro Gutiérrez
Título: Anton Alonso Rios. Política e pedagoxia para un pobo
Libro: Homenaxe a Antón Alonso Rios e Ramón de Valenzuela
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2006
Páxinas: 101 – 110
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e Ana Jamila Acosta
Título: A educaçâo no descorrer da inserçâo do brasil no contexto capitalista (1930-1964): implicaçôes na educaçâo de jovens e adultos.
Libro: Reflexôes sobre a educaçâo de jovens e adultos
Editorial: Palloti Publicación: 2006
Páxinas: 75-92
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Pensamiento complejo y gestión de la diversidad en educación con acento universitario.
Libro: Avances en complejidad y educación. Teoría y Práctica
Editorial: Octaedro Publicación: 2006
Páxinas: 113-134
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: A escolarización dos nenos de familias inmigrantes na Galiza
Libro: As migracións en Galiza e Portugal. Contributos desde as Ciencias Sociais
Editorial: Candela Publicación: 2006
Páxinas: 103-119
Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Escolarización y expectativas educativas en familias inmigrantes
Libro: Estudios sobre flujos migratorios en perspectiva educativa y cultural
Editorial: Grupo Editorial Universitario Publicación: 2006
Páxinas: 67-99
Autores: Marcial Gondar Portasany
Título: Apuntes para un aggionamento da etnografía galega
Libro: 25 anos coa cultura galega. Vinte e cinco perspectigas para o século XXI
Editorial: Sotelo Blanco Publicación: 2005
Páxinas: 63 – 72
Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Manifesto por unha nova economia política da Etnoloxía galega
Libro: Encontros coa etnografía
ISBN: (84-96259-81-1)
Editorial: Toxosoutos, S.L. Publicación: 2005
Páxinas: 15 – 30
Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Da marea negra á saúde mental
Libros: ¿U-lo Prestige? entre a ecoloxía e a globalización
ISBN: (84-8485-187-7)
Editorial: Edicións do Castro Publicación: 2005
Páxinas: 31 – 64
Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Galicia/Europa. Una batalla por la identidad
Libro: Historia contemporánea de Galicia
ISBN: (84-344-6790-9)
Editorial: Ariel Publicación: 2005
Páxinas: 519 – 544
Autor: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Cultura e compromiso social
Libro: Compromiso social da cultura galega
ISBN: (84-8485-206-7)
Editorial: Edicións do Castro Publicación: 2005
Páxinas: 45 – 46
Autor: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, María Esther Olveira Olveira, Antonio Rodríguez Martínez, María del Carmen Gutiérrez Moar
Título: La inmigración en un país de emigrantes. El desafío de la escuela Intercultural en Galicia
Libro: Premios Nacionales de Investigación Educativa 2003
ISBN: (84-369-3941-7)
Editorial: Ministerio de Educación y Ciencia Publicación: 2005
Páxinas: 223 – 254
Autor: María Esther Olveira Olveira; María del Mar Lorenzo Moledo; Miguel Ángel Santos Rego; Antonio Rodríguez Martínez
Título: Descentralización, déficit competencial en el ámbito local y educación primaria en la Comunidad Autónoma de Galicia
Libro: La Educación Obligatoria en Europa y Latinoamérica
ISBN: (84-8491-448-8)
Editorial: Grupo Editorial Universitario Publicación: 2005
Páxinas: 261 – 270
Autor: María del Mar Lorenzo Moledo e Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación, patrimonio y ciudadanía: hacia un proyecto utilitarista en la agendas locais
Libro: Nuevos desafios de la Educación
ISBN: (84-8454-475-3)
Editorial: Editorial Club Universitario (ECU) Publicación: 2005
Páxinas: 173 – 180
Autor: María del Mar Lorenzo Moledo e Miguel Anxo Santos Rego
Título: ¿Es la Universidad un contexto propicio pra el aprendizaje cívico? La visión de los alumnos.
Libro: Nuevos desafios de la Educación
ISBN: (84-8454-475-3)
Editorial: Editorial Club Universitario (ECU) Publicación: 2005
Páxinas: 257 – 265
Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: A literatura popular como paradigma do márketing e da publicidade
Libro: Xaquín Lorenzo, Xocas: Día das Letras Galegas 2004
ISBN: (84-9750-363-5)
Editorial: Servizo de publicacións e intercambio científico Publicación: 2004
Páxinas: 31 – 72
Autor: Agustín Godás Otero
Título: Psicoloxía Social e Básica
Libro: A Investigación Educativa en Galicia (1989-2001)
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 279 – 301
Autores: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, Agustín Godás Otero
Título: A investigación no ensino secundario en Galicia
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 383 – 465
Autor: Antonio Caride Gómez, María del Mar Lorenzo Moledo, Agustín Requejo Osorio, Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación Social
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 500 – 600
Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A Investigación educativa. Unha introducción con propósito e ansia de perspectiva
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 36 – 74
Autores: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: Familia, Educación y flujos migratorios
Libro: Familia, Educación y Sociedad Civil
ISBN: (84-9750-379-1)
Editorial: USC Publicación: 2004
Páxinas: 203 – 280
Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Calidad y gestión académica en la dinámica universitaria
Libro: Calidad Universitaria y Empleo
ISBN: (84-9772-390-2)
Editorial: Dykinson SL Publicación: 2004
Páxinas: 91 – 105
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A formación inicial do profesorado de secundaria en Galicia:realidade e incertidumbre
Libro: El profesorado de enseñanza secundaria. Retos ante el nuevo milenio
ISBN: (84-930299-5-5)
Editorial: Auria Publicación: 2004
Páxinas: 204 – 215
Autores: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Inmigrantes nas escolas de Galicia: breve crónica dunha experiencia pedagóxica
Libro: Inmigración e escola
ISBN: (84-688-5373-9)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2003
Páxinas: 93 – 103
Autor: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: El maltrato institucional y las posibilidades (reales) de la intervención educativa en centros penitenciarios. Una perspectiva de género
Libro: Estudio sobre muller e Educación: Aportacións desde Galicia
ISBN: (84-9750-243-4)
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Publicación: 2003
Páxinas: 87 – 98
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La dimensión interactiva y el aprendizaje cooperativo como vía de Educación Intercultural
Libro: Lecturas de Educación Intercultural
ISBN: (C-369-2003)
Editorial: Tórculo Publicación: 2003
Páxinas: 73 – 96
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Formación multi/intercultural del profesorado. Perspectivas en los Estados Unidos y en España
Libro: Lecturas de Educación Intercultural
ISBN: (C-369-2003)
Editorial: Tórculo Publicación: 2003
Páxinas: 119 – 140
Autor: Agustín Godás Otero
Título: Orientación familiar nos estereotipos de xénero e nas expectativas de futuro de fillos e fillas
Libro: Xénero e educación social
ISBN: (84-8487-042-1)
Editorial: LAIOVENTO Publicación: 2003
Páxinas: 263 – 275
Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Antonio Rodríguez Martínez, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: O Proxecto A Ponte: unha experiencia de innovación educativa en escolas rurais de Galicia e Portugal
Libro: Novas tecnoloxías e innovación educativa en Galicia
ISBN: (84-9750-124-1)
Editorial: Servizo de Publicacións e intercambio científico Publicación: 2002
Páxinas: 261 – 274
Autor: Eulogio Pernas Morado, Miguel Anxo Santos Rego, Antonio Rodríguez Martínez, Ana María Porto Castro, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: O Proxecto A PONTE. Unha experiencia de innovación educativa en escolas rurais de Galicia e Portugal
Libro: Novas Tecnoloxías e Innovación Educativa en Galicia: Átomos e bits na mellora dos procesos de ensino-aprendizaxe
ISBN: (84-9750-124-1)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2002
Páxinas: 261 – 274
Autor: María del Carmen Gutiérrez Moar, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La profesionalización docente: la dimensión emocional frente a los nuevos retos socioeducativos
Libro: Foro Europeo: Educación Tercer Milenio. Políticas Educativas na Dimensión Europea. Interrogantes e Reflexións no Umbral do Terceiro Milenio
ISBN: (84-9750-025-3)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Cientítifo Publicación: 2002
Páxinas: 72 – 89
Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La subsidiariedad en el marco comprensivo de la política educativa europea
Libro: Foro Europeo: Educación Tercer Milenio. Políticas Educativas na Dimensión Europea. Interrogantes e Reflexións no Umbral do Terceiro Milenio
ISBN: (84-9750-025-3)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Cientítifo Publicación: 2002
Páxinas: 262 – 269
Autor: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La construcción de nuevas identidades en los sitemas universitarios. El desarrollo de perfiles.
Libro: Realidad y prospectiva de la educación Superior: Un enfoque comparado
ISBN: (84-8425-210-8)
Editorial: DM Publicación: 2002
Páxinas: 193 – 202
Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Entre o si e o non. Retrato antropolóxico de nós
Libro: Galicia. Unha luz no Atlántico
ISBN: (84-8302-718-6)
Editorial: Edicións Xerais de Galicia Publicación: 2001
Páxinas: 154 – 201
Autor: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La familia como agente preventivo de la delicuencia juvenil
Libro: Familia, juventud y nuestros mayores: la actitud proactiva
ISBN: (84-95491-28-1)
Editorial: Fundación Caixa Galicia Publicación: 2001
Páxinas: 79 – 88
Autor: Miguel Anxo Santos Rego e Servando Pérez Domínguez
Título: Intercultural Education in the European Union: The spanish case
Libro: Global constructions of multicultural education. Theories and realities
ISBN: (0-8058-3597-0)
Editorial: Lawrence Erlbaum Associates Publicación: 2001
Páxinas: 239 – 270
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La educación cívico-moral en el tránsito secular: contexto, discurso y perspectiva
Libro: Educaçaâo do cidadâo: Recontextualizaçâo e redefiniçâo
Nº Capítulo: 2
ISBN: (972-8699-04-2)
Editorial: Ediçôes APPACDM de Braga Publicación: 2001
Páxinas: 25 – 54
Autor: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Pedagoxía cidade: A permanencia dun clásico
Libro: A Construcción educativa na cidade. Unha perspectiva tranversal
ISBN: (84-89597-11-1)
Editorial: Litonor Publicación: 2001
Páxinas: 17 – 33
Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Antropoloxía aplicada e Educación. Panorámica dun diálogo posibel
Libro: A educación en perspectiva. Homenaxe ó profesor Lisardo Doval
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 561 – 576
Autor: Marcial Gondar Portasany, Emilio Hermeto González Fernández, Andrés Simón Lorda
Título: Psiquiatría y Cultura. Casos y cosas de los clínicos
Libro: Psiquiatría transcultural
ISBN: (84-95287-05-6)
Editorial: Asociación Española de Neuropsiquiatría Publicación: 2000
Páxinas: 37 – 100
Autor: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: La inteligencia emocional en perspectiva pedagógica
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 227 – 240
Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Servando Pérez Domínguez
Título: La Educación en perspectiva intercultural: explorando las actitudes docentes
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 299 – 316
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación y comprensión holística de la realidad
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 399 – 411
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Escola e formación cívica: ¿ Que pasa coa educación moral?
Libro: A Pedagoxía dos valores en Galicia
ISBN: (84-8121-834-0)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 89 – 102
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Inmigración e representación da realidade: ¿pode axudar a educación intercultural?
Libro: Calidad Educativa y Empleo en Contextos Multiculturales
ISBN: (84-8121-847-2)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 293 – 299
Autor: María del Carmen Gutiérrez Moar, Miguel Anxo Santos Rego
Título: La búsqueda de respuestas al desamparo y conflicto social desde una pedagogía de la prevención
Libro: Calidad Educativa y Empleo en Contextos Multiculturales
ISBN: (84-8121-847-2)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 329 – 338
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A innovación na educación especial: notas para unha lóxica da equidade
Libros: O Reto da Innovación na Educación Especial
ISBN: (84-8121-816-2)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 9 – 13
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Política y Universidad ante el nuevo siglo
Libro: Educaçao superior: Estudos multiculturais
ISBN: (972-8184-50-6)
Editorial: Universidade F. Pessoa Publicación: 2000
Páxinas: 17 – 37
Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Rita María Radl Philipp
Título: Sociologia del Lenguaje
Libro: Sociología de la Educación
ISBN: (84-7642-621-6)
Editorial: NAU LLIBRES Publicación: 2000
Páxinas: 157 – 176
Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Formación Pedagóxica do profesorado universitario: a pragmática da calidade
Libro: Innovación en la Universidad
ISBN: (84-699-2790-6)
Editorial: NINO- Centro de Impresión Digital Publicación: 2000
Título: Formación Pedagóxica do profesorado universitario: a pragmática da calidade
Páxinas: 37 – 38