Capítulos de libro

Capítulos de libros publicados no 2025

i

Retos competenciales del profesorado: las funciones del docente

Autores: Crespo-Comesaña, J., Lorenzo-Moledo, M., e García-Álvarez, J. 

Libro: Desafíos formativos y competenciales para el docente de FP

Editorial: McGraw Hill, 2025.

i

La acción tutorial en Formación Profesional básica como instrumento de cambio social

Autores: Méndez-Lois, M. J., Villar-Varela., M., e García-Docampo, L.

Libro: Desafíos formativos y competenciales para el docente de FP

Editorial: McGraw Hill, 2025.

Capítulos de libros publicados no 2024

i

Diseño y evaluación del Programa Espazos de Preservación Familiar en Galicia

Autores: Permuy López, M., Barreiro González, J., Ferreiro Rodríguez, A., Ramos García, T., Godás Otero, A., e Lorenzo Moledo, M. 

Libro: Evaluación del impacto de la intervención sociofamiliar en zonas desfavorecidas de Andalucía. Aplicación del Programa de Competencia Familiar y otras actuaciones

Editorial: Editorial Octaedro, 2024.

i

Galicia, en el buen camino

Autores: Rico-Díaz, J., Sánchez, A., Clavel. I., e Toro, S. 

Libro: Políticas y culturas deportivas en la España de las autonomías

Editorial: Tirant Lo Blanch, 2024.

i

Proyecto de vida activa y deportiva CPI Dr. López Suárez (Friol)

Autores: Rico-Díaz, J., Barata-Villapol, F., e Rodríguez Fernández, J. E.

Libro: La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria

Editorial: Dykinson, 2024.

i

El Aprendizaje-Servicio y la formación cívico-social de los universitarios. Posibilidades y algunas evidencias

Autores: Santos-Rego, M. A., Mella-Núñez, Í., e Sáez-Gambín, D. 

Libro: Aprendizaje-servicio: escenarios de aprendizajes éticos y cívicos

Editorial: Narcea Ediciones, 2023.

i

Abordaje integral del acoso sexual desde la pedagogía feminista

Autores: Rodríguez-Cal, N., Alonso-Ruido, P., e Estévez, I. 

Libro: Desafíos de género en la educación, cultura y sociedad: un análisis multidimensional

Editorial: Dykinson, 2024.

i

Neurociencia y educaciónexplorando nuevas posibilidades para el aprendizaje

Autores: Pino-Juste, M., Soto-Carballo, J., Crespo-Comesaña, J., e Alvariñas-Villaverde, M.

Libro: Neuroaulas transformadorasfundamentos para una neuropedagogía innovadora

Editorial: Editorial GEU, 2024.

i

Abordaje integral del acoso sexual desde la pedagogía feminista

Autores: Rodríguez-Cal, N., Alonso-Ruido, P., e Estévez, I. 

Libro: Desafíos de género en la educación, cultura y sociedad: un análisis multidimensional

Editorial: Dykinson, 2024.

i

Análisis de los elementos y barreras que inhiben la motivación académica de las mujeres inmigrantes en contextos de vulnerabilidad

Autores: Vega-Caro, L., e Vico-Bosch, A.

Libro: La evaluación alternativa en los procesos educativos, un nuevo camino hacia la atención a la diversidad

Editorial: Dykinson, 2024.

i

Aprendizaje-servicio y sabiduría práctica en el futuro de la universidad. Consideraciones de valor formativo

Autores: Santos Rego, M. A. 

Libro: Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica. Cuestiones actuales 

Editorial: Redipe, 2024.

i

Introdución. Unha nova educación? Sentando bases e ampliando coñecemento

Autores: Sotelino-Losada, A.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

Educación non formal e desenvolvemento de competencias socioeducativas na mocidade galega

Autores: Vázquez-Rodríguez, A., García-Álvarez, J., e Agrafojo-Fernández, J.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

A educación emocional e o seu sentido pedagóxico. Pasado e devir en Galicia

Autores: Méndez-Lois, M. J., Villar-Varela, M., e García-Docampo, L.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

Xénero e educación. Ampliar axenda para eliminar vellos e renovados sexismos

Autores: Alonso-Ruido, P., e Iglesas-Galdo, A. 

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

O xogo e deporte popular e tradicional. Educación, cultura e sociedade a través do tempo

Autores: Rodríguez-Fernández, J. E., e Eirín-Nemiña, R.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

Familia, comunidade e escola. Un triángulo estratéxico

Autores: Ramos-García, T., Sabio-Sanz, C., e Gódas Otero, A. 

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

A xestión educativa da diversidade cultural en Galicia. No camiño da interculturalidade

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo-Moledo, M., e Míguez Salina, G. 

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

Capítulos de libros publicados no 2023

i

Fondos de coñecemento e identidade como ferramentas para a inclusión da comunidade na escola: experiencias de colaboración dende a aprendizaxe-servizo

Autores: Míguez-Salina, G., Rodríguez-Gil., A. M., e Peixoto, A.

Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa

Editorial: Toxosoutos, 2023.

i

Aprendizaxe-Servizo como intersección entre sistema escolar e sistemas comunutarios

Autores: Sáez-Gambín, D., García-Docampo, L., e García-Romero, D.

Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa

Editorial: Toxosoutos, 2023.

i

O discurso sobre o rural. Análise do currículum oculto nos libros de texto

Autores: García-Álvarez, J., Prado, L., e Brito-Tavares, K. J.

Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa

Editorial: Toxosoutos, 2023.

i

Educación inclusiva y tecnologías digitales: una propuesta educativa para futuros maestros/as

Autores: Souto-Seijo, A., Estévez I., Dans, I. e González-Sanmamed, M.

Libro:  Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación

Editorial: Dykinson, 2023.

i

Formación y orientación personal y profesional. Una asignatura para la mejora de la empleabilidad del alumnado de ESO

Autores: Vázquez-Rodríguez, A., Varela-Portela, C., García-Álvarez, J. e Míguez-Salina, G. 

Libro: Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación

Editorial: Dykinson, 2023.

i

Learning ecologies and digital literacy: Opportunities and challenges

Autores: González-Sanmamed, M., Estévez, I. e Souto-Seijo, A.

Libro: Current Trends on Digital Technologies and Gaming for Teaching and Linguistics

Editorial: Peter Lang, 2023.

i

¿Son las narrativas una clave para la construcción (educativa) de las identidades transfronterizas?

Autores: Santos Rego, M. M., e Míguel Salina, G. 

Libro: Identidades migrantes y formación del profesorado

Editorial: Universitas, 2023.

i

Concepciones en torno al desarrollo profesional del docente universitario

Autores: Estévez, I., Souto-Seijo, A., e González-Sanmamed, M. 

Libro: La formación y la innovación educativa: ejes para la transformación social

Editorial: Dykinson, 2023.

i

Desarrollo Profesional Docente en la sociedad en red: nuevos formatos, diversos contextos y múltiples mecanismos

Autores: González, M., Souto, A. e Estévez, I. 

Libro: La educación en red: una perspectiva multidimensional

Editorial: Octaedro, 2023.

Capítulos de libros publicados no 2022

i

Strategies and Tools for Inclusion and Intercultural Education in Blended/Distance Learning and Virtual Worlds

Autores: Guerra, E., Francesca Salvadori, Lasi, F., e Rodríguez Gil, A. M. 

Libro:  Mapping Teacher Education In Europe

Editorial: Palet Yayinlari, 2022.

i

Leis antirracistas, 10.639/2003 e 11.645/2008

Autores: Bigolin Martini, L., García-Álvarez, J., e Míguez Salina, G.

Libro:  Educaçao no contexto que se move. Saberes, experiências e reflexões

Editorial: Pimenta cultural, 2022.

i

Mover las aulas al medio rural: democratización del conocimiento y proyectos de futuro con raíces

Autores: García-Romero, D., e Míguez Salina, G.

Libro: Educaçao no contexto que se move. Saberes, experiências e reflexões

Editorial: Pimenta cultural, 2022.

i

¿Dónde hacer realidad la pedagogía de las cosas? Pensemos en un Museo del Juguete

Autores: Santos Rego, M. A., e Lorenzo, M.

Libro: Pedagogía de las cosas. Quiebras de la educación de hoy

Editorial: Octaedro, 2022.

i

Cómo debemos hacer la reflexión en los proyectos de aprendizaje-servicio

Autores: Santos Rego, M. A., Sáez-Gambín, D., e Lorenzo, M.

Libro: Democracia y tradición en la teoría y práctica educativa del siglo XXI 

Editorial: Narcea, 2022.

i

Musicoterapia y recursos musicales en pedagogía hospitalaria. Propuestas desde una perspectiva educativa

Autores: García, L., Caamaño, T., e Cores, A.

Libro: Materiales y recursos didácticos en Pedagogía Hospitalaria 

Editorial: Octaedro, 2022.

i

La innovación educativa como ecosistema de aprendizaje

Autores: González, M., Estévez, I., e Souto, A.

Libro: Innovación educativa para una educación transformadora  

Editorial: Dykinson, 2022.

i

Sex Education: reflexiones desde una óptica pedagógica

Autores: Ruido, P., Regueiro, B., e Varela, C.

Libro: Feminismos aplicados. un enfoque desde la educación, género, violencia estructural y los movimientos sociales  

Editorial: Dykinson, 2022.

i

El diseño, desarrollo, implantación y seguimiento de la prevención de riesgos de contagio de covid-19 en la práctica deportiva federada de competencia autonómica (Galicia): su organización y normativas

Autores: Rico-Díaz, J., Gómez-Varela, J., Río-Rodríguez, D., Sánchez-Molina, J. A., e Martín-Acero, R.

Libro: Educação física e ciências do desporto em seus diversos olhares  

Editorial: EDITORA CVR, 2022.

i

La importancia de la participación de los implicados en el diseño de una herramienta de prevención de riesgos de contagio de covid-19 en deporte de competición

Autores: Río-Rodríguez, D., Rico-Díaz, J., Gómez-Varela, J., Sánchez-Molina, J. A., e Martín-Acero, R.

Libro: Educação física e ciências do desporto em seus diversos olhares

Editorial: EDITORA CRV, 2022.

i

APSv, tecnologías digitales y desarrollo de competencias para la empleabilidad: una visión internacional desde la universidad

Autores: Sotelino, A., Mella, Í., e Vázquez, A. 

Libro: Aprendizaje-Servicio virtual. Marco teórico y propuestas de acción innovadoras  

Editorial: Narcea, 2022.

i

Conocimiento distribuido y aprendizajes expandidos: una perspectiva ecológica

Autores: González-Sanmamed, M., Estévez, I., e Souto-Seijo, A.

Libro: La gestión cultural en la era digital  

Editorial: McGraw Hill, 2022.

i

El ciberacoso en las parejas de la generación Z: la importancia de la educación sexual

Autores: Rodríguez, Y., Martínez, R., Lameiras, M., e Alonso-Ruido, P.

Libro: Intervención psicosocioeducativa en las distintas etapas del ciclo vital  

Editorial: Aranzadi, 2022.

Capítulos de libros publicados no 2021

i

Homework: Conceptual Aspects and Variables Involved

Autores: Rodríguez-Llorente, C., Vietes, T., González-Suárez, R., Díaz-Freire, F., e Regueiro, B.

Libro: Handbook of homework. Theorical principles and practical applications

Editorial: Nova Science Publishers, 2021.

i

Actividad sexual, frecuencia y satisfacción de hombres y mujeres mayores

Autores: Piñeiro, I., Rodríguez, S., Estévez, I., Regueiro, B., e Carrión, M.

Libro: Ciências Humanas: Estudos para uma Visão Holística da Sociedade

Editorial: Editora Artemis, 2021.

i

Carousel: Un programa de desarrollo del lenguaje y la lectoescritura a través de la educación asistida con animales (EAA) en niños y niñas con TEA

Autores: Regueiro, B., Villasenín, A., e Alonso-Ruido, P.

Libro: Innovación e investigación educativa para la formación docente 

Editorial: Dykinson, 2021.

i

Does self-worth protection matter? The mediating and moderating role of self-handicapping in the relationship between self-esteem and performance goals

Autores: Ferradás, M. d. M., Freire, C., Regueiro, B., e Rodríguez, S.

Libro: Academic Achievements: Perspectives, Gender Differences and Outcomes 

Editorial: Nova Science Publishers, 2021.

i

El efecto Pigmalión en los deberes escolares

Autores: Regueiro, B., Alonso-Ruido, P. e Priegue, D.

Libro: Muros de discriminación y exclusión en la construcción de identidades: la mirada de las ciencias social

Editorial: Dykinson, 2021.

i

La evaluación en el diseño de planes y programas de formación: elementos clave

Autores: Queiruga, O., García-Álvarez, J., e Jiménez, M.

Libro: Dualidad educativa en momentos de pandemia: entre la presencialidad y la virtualidad  

Editorial: Octaedro, 2021.

i

Aprendizaje-servicio: la experiencia como proceso educativo

Autores: Santos Rego, MA, Mella, Í e Sáez, D.

Libro: Pedagogía mesoaxiológica y construcción de campos
de educación. La función de educar 

Editorial: Redipe, 2021.

i

Homework and Self-Regulated Learning

Autores: Rodríguez, S., González-Suárez, R., Rodríguez-Llorente, C., Estévez, I., e Xu, J. 

Libro: Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications

Editorial: Nova Science Publishers, 2021.

Capítulos de libros publicados no 2020

i

Teoría y práctica de la Complejidad en Educación: ecología del aprendizaje cooperativo

Autores: Santos Rego, MA

Libro: Perspectivas desde la Complejidad y las Ciencias Sociales

Publicado por El Colegio de Morelos, 2020.

 

i

Los deberes escolares

Autores: Suárez, N., Núñez, J. C., Regueiro, B., e Valle, A.

Libro: Un tema objeto de polémica. En La Psicología en el día al día del aula 

Editorial: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Oviedo, 2020

i

Recreios promotores do desenvolvimento da criança

Autores: Silva, I., Pereira, B., e Rodríguez-Fernández, J. E.

Libro:  Educação Física, infancia e saúde em discussão

Editorial: Navegando publicações, 2020

 

i

La transferencia de conocimiento en educación: reto y oportunidad para la investigación educativa

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M., e García Álvarez, J.

Libro: La transferencia de conocimiento en educación. Un desafío estratégico.

Editorial: Narcea, 2020.

i

Sociedad del Conocimiento y Educación Intercultural ¿hacia un nuevo programa de investigación en educación?

Autores: Santos Rego, M. A.  

Libro: Reflexiones teóricas sobre la educación. Homenaje al profesor Francisco Altarejos

Editorial: Dykinson, 2020

i

La motivación intrínseca en la práctica de la actividad físico-deportiva en universitarios

Autores: Ferradás, M. M., Freire, C., Rodríguez, S., e Regueiro, B. 

Libro: Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e Innovación en Educación

Editorial: Dykinson, 2020

i

El fracaso y abandono escolar en el sistema educativo español: una aproximación desde la literatura

Autores: Freire, C.,  Ferradás, MM, Regueiro, B. y Rodríguez, S. 

Libro: Inclusión, Tecnología y Sociedad: Investigación e Innovación en Educación

Publicado  por Dykinson, 2020.

Capítulos de libros publicados no 2019

i

Does the Disease of the Person Receiving Care Affect the Emotional State of Non-professional Caregivers?

Autores: Otero, P.,  Torres, Á. J., Vázquez, F. L., Blanco, V., Ferraces, M. J. e Díaz, O.

Libro: Caregiving and Social Support in the Context of Health and Illness

Editorial: Frontiers Media SA, 2019.

i

La inclusión en Educación Primaria con especial incidencia en la Educación Física

Autores: Rodríguez-Fernández, J. E., Rodríguez-Serrada, J., e Rodríguez-Blanco, M. E. 

Libro: Educação Física e áreas de estudo do movimiento humano

Editorial: Atena Editora, 2019.

i

Fondos de Conocimiento y desarrollo educativo de la infancia en situación de riesgo

Autores: Santos Rego, M. A., Cernadas Ríos, F. X., e Míguez Salina, G.

Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.

Editorial: EdiUnesc, 2019.

i

La gestión educativa de la diversidad cultural como condición de éxito para el alumnado de origen inmigrante

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M., e García Álvarez, J. 

Libro: Éxito educativo. Claves de construcción y desarrollo

Editorial: Tirant Humanidades, 2019.

i

El aprendizaje-servicio como vía de innovación en la Educación Física

Autores: Crespo Comesaña, J., Sotelino Losada, A. e Rodríguez Fernández, J. E.

Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.

Editorial: EdiUnesc, 2019.

i

La implicación familiar como soporte efectivo del éxito escolar de los estudiantes: modelos y resultados

Autores: Godás Otero, A., López Castro, L., e Outón Oviedo, P.

Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.

Editorial: EdiUnesc, 2019.

Capítulos de libros publicados no 2018

i

Criterios e indicadores de calidad para evaluar proyectos de Aprendizaje-Servicio

Autores: Lorenzo Moledo, M. e Belando, M.

Título: Criterios e indicadores de calidad para evaluar proyectos de Aprendizaje-Servicio

Libro: Aprendizaje-Servicio. Los retos de la evaluación

Editorial: Narcea, 2018.

i

Institucionalizando el aprendizaje-servicio en las universidades: expectativas y cautelas para una dinámica de crecimiento responsable

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. e Mella Núñez, I.

Libro: Haciendo la Universidad en el espacio social.

Editorial: Eunsa – Ediciones Universidad de Navarra, 2018.

Capítulos de libros publicados no 2016

i

Una propuesta de prevención de los trastornos de conducta alimentaria en el ámbito educativo: la cohesión e inclusión en el grupo como factores protectores

Autores: Río, A., Gonçalves, J. J., Cunha, C. e Ferraces, M. J.

Libro: Comportamiento social inclusivo.

Editorial: Andavira Editora, 2016.

i

La formación inicial de los profesores: ojo crítico y gestión sólida

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.

Libro: Democracia y educación en la formación docente.

Editorial: Servei de Publicacions de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, 2016.

i

A comunidade galega en USA. Unha ruta de aculturación en perspectiva

Autores: Santos Rego, M. A.

Libro: Emigración e exilio nos Estados Unidos de América: experiencias de Galicia e Azores.

Editorial: Consello da Cultura Galega, 2016.

i

El reto de educar a los profesores para un mundo transcultural y cosmopolita

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.

Libro: Repensar la educación para un mundo global y transcultural.

Editorial: Information Age Publishing, 2016.

Capítulos de libros publicados no 2015

i

Educación Superior y espíritu emprendedor: las posibilidades del aprendizaje cooperativo

Autores: Priegue Caamaño, D.

Libro: Cultura emprendedora y educación.

Editorial: Universidad de Sevilla, 2015.

i

Programas de emprendimiento en contextos educativos formales

Autores: Lorenzo Moledo, M., Civila, A., Fernández-Salinero, C. e Naval, C.

Libro: Cultura emprendedora y educación.

Editorial: Universidad de Sevilla, 2015.

i

Educación para la diversidad cultural

Autores: Lorenzo Moledo, M.

Libro: La educación repensada. Dinámicas de continuidad y cambio.

Editorial: Pirámide, 2015.

i

Educación non formal e xuventude: unha clave de empregabilidade

Autores: Santos Rego, M. A.

Libro: Iniciativa Xove. O reto da empregabilidade.

Editorial: Xunta de Galicia, 2015.

i

The Challenge of Training Teachers for a Transcultural and Cosmopolitan World

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.

Libro: Rethinking education for a global, transcultural world.

Editorial: Information Age Publishing, 2015.

i

Educación, juventud y convivencia intercultural. Reconstruir la ética de lo común

Autores: Santos Rego, M. A. e Aparicio Castillo, P. C.

Libro: Ética, educación y convivencia. Fundamentos teórico-prácticos.

Editorial: Aljibe: 2015.

i

El éxito educativo desde la pedagogía intercultural

Autores: Santos Rego, M. A.

Libro: Comunidades interculturales y democráticas.

Editorial: Narcea, 2015.

Capítulos de libros publicados no 2014

i

Organización de espacios y arquitectura escolar

Autores: Crespo Comesaña, J.

Libro: Organización de centros educativos en la sociedad del conocimiento.

Editorial: Alianza, 2014.

i

Pedagogía Intercultural y Aprendizaje Servicio. El proyecto PEINAS

Autores: Crespo Comesaña, J.

Libro: Organización de centros educativos en la sociedad del conocimiento.

Editorial: Alianza, 2014.

i

El tratamiento del trastorno de atención con hiperactividad desde una perspectiva pedagógica

Autores: Aroca Montolío, C., Varela Portela, C. e Gila Bravo, N.

Libro: Pedagogía multidisciplinar para la salud. Claves para la intervención psico-educativa socio-comunitaria y físico-ambiental.

Editorial: Tirant Humanidades, 2014.

i

La mujer en los flujos migratorios: implicaciones en el desarrollo personal y social

Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Priegue Caamaño, D.

Libro: Pedagogía multidisciplinar para la salud. Claves para la intervención psico-educativa socio-comunitaria y físico-ambiental.

Editorial: Tirant Humanidades, 2014.

i

La participación de las familias en los centros educativos: una lectura desde la pedagogía

Autores: Lorenzo Moledo, M. M.

Libro: Familias y Menores. Retos y propuestas pedagógicas.

Editorial: Tirant Humanidades, 2014.

Capítulos de libros publicados en anos anteriores

Autores: Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Pedagogía laboral y sociedad cosmopolita: formación y gestión de la incertidumbre
Libro: Cosmopolitismo y Educación. Aprender y Trabajar en un Mundo sin Fronteras
Editorial: Brief, 2013

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: El profesor ante el horizonte de una sociedad cosmopolita
Libro: Cosmopolitismo y Educación. Aprender y Trabajar en un Mundo sin Fronteras
Editorial: Brief, 2013

Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Santos Rego, M. A.
Título: Pensando el aprendizaje cooperativo en clave intercultural e interreligiosa. La acción de los profesores
Libro: Dioses en las aulas: educación y diálogo interreligioso
Editorial: Graó, 2012

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: La educación intercultural en una era global. ¿Podemos reconstruir una nueva ciudadanía?
Libro: Dioses en las aulas: educación y diálogo interreligioso
Editorial: Graó, 2012

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: La gestión de la convivencia intercultural en los centros. ¿Son prescindibles las familias inmigrantes?
Libro: Buenas prácticas en educación intercultural y mejora de la convivencia
Editorial: Wolters Kluwer: 2012

Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Priegue Caamaño, D.
Título: Tecendo a convivencia: inmigración e retos familiares
Libro: Igualdade de trato: retos e respostas socioeducativas
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M. et al.
Título: Web 2.0 y redes sociales. Implicaciones educativas
Libro: Sociedad del conocimiento y educación
Editorial: UNED: 2012

Autores: Priegue Caamaño, D.
Título: Educación para la paz y fuerzas armadas españolas: transformando seguridad en humanidad
Libro: Educación para la paz y seguridad humana en una sociedad intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: Sostenibilidad y educación intercultural: el cambio de perspectiva
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Teoría de la educación, ciudadanía y pedagogía intercultural en la sociedad del aprendizaje
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Aprendizaje cooperativo, formación del profesorado y buenas prácticas en pedagogía intercultural
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Familias inmigrantes y desarrollo educativo intercultural desde la escuela
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M e Priegue Caamaño, D.
Título: La infancia de la inmigración. ¿Qué relevancia se otorga a la educación?
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro; 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M., Godás Otero, A. e Crespo Comesaña, J.
Título: Inmigración y segregación en un contexto escolar. La pedagogía intercultural en su encrucijada
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Priegue Caamaño, D. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Galicia y la inmigración. Datos y territorio
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Crespo Comesaña, J. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en el contexto local
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Inmigración y nuevo desarrollo político-social en los municipios
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Claves de la gestión municipal en cuestiones de inmigración
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo

Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en la administración local: educación
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en la administración local: servicios sociales
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo

Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Análisis comparado de la gestión socio educativa de la inmigración en la administración local
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Crespo Comesaña, J. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Análisis de contenido de los registros anecdóticos
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Fernández de la Iglesia, J. C. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Principales pruebas de evaluación
Libro: Manual de atención temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Crespo Comesaña, J.
Título: El educador competente
Libro: Diseño y desarrollo del curriculum
Editorial: Alianza Editorial: 2011

Autores: Cambeiro Lourido, Mª. C., Castro González, Mª. R., González Gómez, I. e Sánchez Amor, Mª. C.
Título: El Programa universitario para mayores en la Universidad de Santiago de Compostela
Libro: Cambios educativos y formativos para el desarrollo humano y sostenible
Editorial: Edit.um Ediciones de la Universidad de Murcia: 2011

Autores: Castro González, Mª. R., Cambeiro Lourido, Mª. C., Sánchez Amor, Mª. C. e González Gómez, I.
Título: Los Programas de formación del profesorado en la Universidad
Libro: Cambios educativos y formativos para el desarrollo humano y sostenible
Editorial: Edit.um Ediciones de la Universidad de Murcia: 2011

Autores: Santos Rego, M. A. e Jamila Costa, A.
Título: Formaçao de profesores para a educaçao de jovens e adultos á luz de novas perspectivas: camiño solidario e colectivo.
Libro: EJA: pertinencia e perspectivas
Editorial: CRV: 2011

Autores: Santos rego, M. A.
Título: A educaçao de jovens e adultos no Brasil: combinando a açao procedimental e a açao comunicativa
Libro: EJA: pertinencia e perspectivas
Editorial: CRV: 2011

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.
Título: La educación familiar ante los flujos migratorios: complejidad y gestión del cambio.
Libro: Interculturalidad y escuela
Editorial: Octaedro: 2011

Autores: Castellón Gallego, B. e Buceta Cancela, M. J.
Título: La prevención de las necesidades transitorias o permanentes
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Desarrollo del lenguaje en los primeros años
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Definición de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Evaluación de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Intervención de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Cagide Otero, M. E., Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Intervención en los trastornos del desarrollo de origen prenatal
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Vieira Muñiz, A. e Castañón Gallego, B.
Título: Intervención en los trastornos del desarrollo que no tienen origen prenatal
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Intervención en los trastornos generalizados del desarrollo
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Ferreiro Vilasante, M. C., Cagide Otero, M. E. e Veira Muñiz, A.
Título: Síndromes minoritarios y enfermedades raras
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J. e Ferreiro Vilasante, M. C.
Título: Programas de Intervención en Atención Temprana
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Evaluación de la efectividad de los programas de Atención Temprana
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Gondar Portasany, M.
Título: Aposta por unha filosofía non ensimismada
Libro: Fidelidade á terra: estudos dedicados ó profesor Xosé Luis Barreiro
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación Intercultural
Libro: Diccionario de Pedagoxía
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2008 (en prensa)

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Diferenciación Educativa
Libro: Diccionario de Pedagoxía
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2008 (en prensa)

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: A Inmigración e o coidado da conviencia. Un programa educativo con familias
Libro: Convivencia e igualdade. Dimensións e retos educativos
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela/ Concello de Lalín Publicación: 2008

Autores: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación de las personas adultas y formación para una ciudadanía participativa
Libro: Educación y ciudadanía
Editorial: Enroart Ediciones Publicación: 2008

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Inmigración e escola en Galicia: A xestión pedagóxica da diversidade cultural.
Libro: Migracións na Galicia contemporánea. Desafíos para a sociedade actual
Editorial: Sotelo Blanco Edicións Publicación: 2008
Páxinas: 311-329

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A inmigración e a escola en Galicia. Texto e contexto dun proceso
Libro: Ensino de Segundas Linguas a Inmigrantes
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela Publicación: 2008
Páxinas: 11-31

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación e diversidade cultural: O desafío da integración de familias inmigrantes
Libro: Patróns educativos para a igualdade de oportunidades: axentes de socialización
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela/ Concello de Lalín Publicación: 2007
Páxinas: 41-56

Autores: Agustín Godás Otero
Título: Alumnado, familias y profesorado ¿distintas representaciones de la violencia en la escuela?
Libro: El malestar laboral de los profesores de secundaria y la violencia en la escuela: un binomio a explorar.
Editorial: Grupo Editorial UniversitarioPublicación: 2007
Páxinas:

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación Moral, Democracia y Ciudadanía en el último tercio del siglo XX español
Libro: Educación, Valores y Desarrollo Moral
Editorial: Gernika Publicación: 2006
Páxinas: 149-182

Autores: José Manuel Malheiro Gutiérrez
Título: Anton Alonso Rios. Política e pedagoxia para un pobo
Libro: Homenaxe a Antón Alonso Rios e Ramón de Valenzuela
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2006
Páxinas: 101 – 110

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e Ana Jamila Acosta
Título: A educaçâo no descorrer da inserçâo do brasil no contexto capitalista (1930-1964): implicaçôes na educaçâo de jovens e adultos.
Libro: Reflexôes sobre a educaçâo de jovens e adultos
Editorial: Palloti Publicación: 2006
Páxinas: 75-92

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Pensamiento complejo y gestión de la diversidad en educación con acento universitario.
Libro: Avances en complejidad y educación. Teoría y Práctica
Editorial: Octaedro Publicación: 2006
Páxinas: 113-134

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: A escolarización dos nenos de familias inmigrantes na Galiza
Libro: As migracións en Galiza e Portugal. Contributos desde as Ciencias Sociais
Editorial: Candela Publicación: 2006
Páxinas: 103-119

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Escolarización y expectativas educativas en familias inmigrantes
Libro: Estudios sobre flujos migratorios en perspectiva educativa y cultural
Editorial: Grupo Editorial Universitario Publicación: 2006
Páxinas: 67-99

Autores: Marcial Gondar Portasany
Título: Apuntes para un aggionamento da etnografía galega
Libro: 25 anos coa cultura galega. Vinte e cinco perspectigas para o século XXI
Editorial: Sotelo Blanco Publicación: 2005
Páxinas: 63 – 72

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Manifesto por unha nova economia política da Etnoloxía galega
Libro: Encontros coa etnografía
ISBN: (84-96259-81-1)
Editorial: Toxosoutos, S.L. Publicación: 2005
Páxinas: 15 – 30

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Da marea negra á saúde mental
Libros: ¿U-lo Prestige? entre a ecoloxía e a globalización
ISBN: (84-8485-187-7)
Editorial: Edicións do Castro Publicación: 2005
Páxinas: 31 – 64

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Galicia/Europa. Una batalla por la identidad
Libro: Historia contemporánea de Galicia
ISBN: (84-344-6790-9)
Editorial: Ariel Publicación: 2005
Páxinas: 519 – 544

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Cultura e compromiso social
Libro: Compromiso social da cultura galega
ISBN: (84-8485-206-7)
Editorial: Edicións do Castro Publicación: 2005
Páxinas: 45 – 46

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, María Esther Olveira Olveira, Antonio Rodríguez Martínez, María del Carmen Gutiérrez Moar
Título: La inmigración en un país de emigrantes. El desafío de la escuela Intercultural en Galicia
Libro: Premios Nacionales de Investigación Educativa 2003
ISBN: (84-369-3941-7)
Editorial: Ministerio de Educación y Ciencia Publicación: 2005
Páxinas: 223 – 254

Autor: María Esther Olveira Olveira; María del Mar Lorenzo Moledo; Miguel Ángel Santos Rego; Antonio Rodríguez Martínez
Título: Descentralización, déficit competencial en el ámbito local y educación primaria en la Comunidad Autónoma de Galicia
Libro: La Educación Obligatoria en Europa y Latinoamérica
ISBN: (84-8491-448-8)
Editorial: Grupo Editorial Universitario Publicación: 2005
Páxinas: 261 – 270

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo e Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación, patrimonio y ciudadanía: hacia un proyecto utilitarista en la agendas locais
Libro: Nuevos desafios de la Educación
ISBN: (84-8454-475-3)
Editorial: Editorial Club Universitario (ECU) Publicación: 2005
Páxinas: 173 – 180

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo e Miguel Anxo Santos Rego
Título: ¿Es la Universidad un contexto propicio pra el aprendizaje cívico? La visión de los alumnos.
Libro: Nuevos desafios de la Educación
ISBN: (84-8454-475-3)
Editorial: Editorial Club Universitario (ECU) Publicación: 2005
Páxinas: 257 – 265

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: A literatura popular como paradigma do márketing e da publicidade
Libro: Xaquín Lorenzo, Xocas: Día das Letras Galegas 2004
ISBN: (84-9750-363-5)
Editorial: Servizo de publicacións e intercambio científico Publicación: 2004
Páxinas: 31 – 72

Autor: Agustín Godás Otero
Título: Psicoloxía Social e Básica
Libro: A Investigación Educativa en Galicia (1989-2001)
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 279 – 301

Autores: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, Agustín Godás Otero
Título: A investigación no ensino secundario en Galicia
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 383 – 465

Autor: Antonio Caride Gómez, María del Mar Lorenzo Moledo, Agustín Requejo Osorio, Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación Social
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 500 – 600

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A Investigación educativa. Unha introducción con propósito e ansia de perspectiva
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 36 – 74

Autores: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: Familia, Educación y flujos migratorios
Libro: Familia, Educación y Sociedad Civil
ISBN: (84-9750-379-1)
Editorial: USC Publicación: 2004
Páxinas: 203 – 280

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Calidad y gestión académica en la dinámica universitaria
Libro: Calidad Universitaria y Empleo
ISBN: (84-9772-390-2)
Editorial: Dykinson SL Publicación: 2004
Páxinas: 91 – 105

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A formación inicial do profesorado de secundaria en Galicia:realidade e incertidumbre
Libro: El profesorado de enseñanza secundaria. Retos ante el nuevo milenio
ISBN: (84-930299-5-5)
Editorial: Auria Publicación: 2004
Páxinas: 204 – 215

Autores: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Inmigrantes nas escolas de Galicia: breve crónica dunha experiencia pedagóxica
Libro: Inmigración e escola
ISBN: (84-688-5373-9)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2003
Páxinas: 93 – 103

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: El maltrato institucional y las posibilidades (reales) de la intervención educativa en centros penitenciarios. Una perspectiva de género
Libro: Estudio sobre muller e Educación: Aportacións desde Galicia
ISBN: (84-9750-243-4)
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Publicación: 2003
Páxinas: 87 – 98

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La dimensión interactiva y el aprendizaje cooperativo como vía de Educación Intercultural
Libro: Lecturas de Educación Intercultural
ISBN: (C-369-2003)
Editorial: Tórculo Publicación: 2003
Páxinas: 73 – 96

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Formación multi/intercultural del profesorado. Perspectivas en los Estados Unidos y en España
Libro: Lecturas de Educación Intercultural
ISBN: (C-369-2003)
Editorial: Tórculo Publicación: 2003
Páxinas: 119 – 140

Autor: Agustín Godás Otero
Título: Orientación familiar nos estereotipos de xénero e nas expectativas de futuro de fillos e fillas
Libro: Xénero e educación social
ISBN: (84-8487-042-1)
Editorial: LAIOVENTO Publicación: 2003
Páxinas: 263 – 275

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Antonio Rodríguez Martínez, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: O Proxecto A Ponte: unha experiencia de innovación educativa en escolas rurais de Galicia e Portugal
Libro: Novas tecnoloxías e innovación educativa en Galicia
ISBN: (84-9750-124-1)
Editorial: Servizo de Publicacións e intercambio científico Publicación: 2002
Páxinas: 261 – 274

Autor: Eulogio Pernas Morado, Miguel Anxo Santos Rego, Antonio Rodríguez Martínez, Ana María Porto Castro, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: O Proxecto A PONTE. Unha experiencia de innovación educativa en escolas rurais de Galicia e Portugal
Libro: Novas Tecnoloxías e Innovación Educativa en Galicia: Átomos e bits na mellora dos procesos de ensino-aprendizaxe
ISBN: (84-9750-124-1)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2002
Páxinas: 261 – 274

Autor: María del Carmen Gutiérrez Moar, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La profesionalización docente: la dimensión emocional frente a los nuevos retos socioeducativos
Libro: Foro Europeo: Educación Tercer Milenio. Políticas Educativas na Dimensión Europea. Interrogantes e Reflexións no Umbral do Terceiro Milenio
ISBN: (84-9750-025-3)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Cientítifo Publicación: 2002
Páxinas: 72 – 89

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La subsidiariedad en el marco comprensivo de la política educativa europea
Libro: Foro Europeo: Educación Tercer Milenio. Políticas Educativas na Dimensión Europea. Interrogantes e Reflexións no Umbral do Terceiro Milenio
ISBN: (84-9750-025-3)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Cientítifo Publicación: 2002
Páxinas: 262 – 269

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La construcción de nuevas identidades en los sitemas universitarios. El desarrollo de perfiles.
Libro: Realidad y prospectiva de la educación Superior: Un enfoque comparado
ISBN: (84-8425-210-8)
Editorial: DM Publicación: 2002
Páxinas: 193 – 202

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Entre o si e o non. Retrato antropolóxico de nós
Libro: Galicia. Unha luz no Atlántico
ISBN: (84-8302-718-6)
Editorial: Edicións Xerais de Galicia Publicación: 2001
Páxinas: 154 – 201

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La familia como agente preventivo de la delicuencia juvenil
Libro: Familia, juventud y nuestros mayores: la actitud proactiva
ISBN: (84-95491-28-1)
Editorial: Fundación Caixa Galicia Publicación: 2001
Páxinas: 79 – 88

Autor: Miguel Anxo Santos Rego e Servando Pérez Domínguez
Título: Intercultural Education in the European Union: The spanish case
Libro: Global constructions of multicultural education. Theories and realities
ISBN: (0-8058-3597-0)
Editorial: Lawrence Erlbaum Associates Publicación: 2001
Páxinas: 239 – 270

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La educación cívico-moral en el tránsito secular: contexto, discurso y perspectiva
Libro: Educaçaâo do cidadâo: Recontextualizaçâo e redefiniçâo
Nº Capítulo: 2
ISBN: (972-8699-04-2)
Editorial: Ediçôes APPACDM de Braga Publicación: 2001
Páxinas: 25 – 54

Autor: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Pedagoxía cidade: A permanencia dun clásico
Libro: A Construcción educativa na cidade. Unha perspectiva tranversal
ISBN: (84-89597-11-1)
Editorial: Litonor Publicación: 2001
Páxinas: 17 – 33

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Antropoloxía aplicada e Educación. Panorámica dun diálogo posibel
Libro: A educación en perspectiva. Homenaxe ó profesor Lisardo Doval
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 561 – 576

Autor: Marcial Gondar Portasany, Emilio Hermeto González Fernández, Andrés Simón Lorda
Título: Psiquiatría y Cultura. Casos y cosas de los clínicos
Libro: Psiquiatría transcultural
ISBN: (84-95287-05-6)
Editorial: Asociación Española de Neuropsiquiatría Publicación: 2000
Páxinas: 37 – 100

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: La inteligencia emocional en perspectiva pedagógica
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 227 – 240

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Servando Pérez Domínguez
Título: La Educación en perspectiva intercultural: explorando las actitudes docentes
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 299 – 316

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación y comprensión holística de la realidad
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 399 – 411

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Escola e formación cívica: ¿ Que pasa coa educación moral?
Libro: A Pedagoxía dos valores en Galicia
ISBN: (84-8121-834-0)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 89 – 102

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Inmigración e representación da realidade: ¿pode axudar a educación intercultural?
Libro: Calidad Educativa y Empleo en Contextos Multiculturales
ISBN: (84-8121-847-2)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 293 – 299

Autor: María del Carmen Gutiérrez Moar, Miguel Anxo Santos Rego
Título: La búsqueda de respuestas al desamparo y conflicto social desde una pedagogía de la prevención
Libro: Calidad Educativa y Empleo en Contextos Multiculturales
ISBN: (84-8121-847-2)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 329 – 338

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A innovación na educación especial: notas para unha lóxica da equidade
Libros: O Reto da Innovación na Educación Especial
ISBN: (84-8121-816-2)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 9 – 13

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Política y Universidad ante el nuevo siglo
Libro: Educaçao superior: Estudos multiculturais
ISBN: (972-8184-50-6)
Editorial: Universidade F. Pessoa Publicación: 2000
Páxinas: 17 – 37

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Rita María Radl Philipp
Título: Sociologia del Lenguaje
Libro: Sociología de la Educación
ISBN: (84-7642-621-6)
Editorial: NAU LLIBRES Publicación: 2000
Páxinas: 157 – 176

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Formación Pedagóxica do profesorado universitario: a pragmática da calidade
Libro: Innovación en la Universidad
ISBN: (84-699-2790-6)
Editorial: NINO- Centro de Impresión Digital Publicación: 2000
Título: Formación Pedagóxica do profesorado universitario: a pragmática da calidade
Páxinas: 37 – 38