Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the health-check domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/esculca/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Teses dirixidas | Grupo de Investigación ESCULCA

Teses dirixidas

i

Intervenção na leitura e escrita em adultos com incapacidade no sistema formativo português

Autora: Ana Raquel Da Silva Almeida
Directores:  Miguel A. Santos Rego, Paula Outón Oviedo e Miguel Augusto Meneses da Silva
Data de lectura: novembro de 2024

i

Perfil motivacional del abandono escolar temprano

Autora: Lucía Roldán Prego
Directores: Bibiana Regueiro e Susana Rodríguez Martínez
Data de lectura: setembro de 2024

i

Qué es la calidad y como medirla en los proyectos de aprendizaje-servicio universitarios

Autor: Daniel Sáez Gambín
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: marzo de 2024
Tese con Mención Internacional

Bem-estar, brincar e relaxar: estudo dos efeitos de uma intervenção em contexto escolar

Autora: Sara Filipa Gomes Sarroeira
Directores: María Beatriz Ferreira Leite de Oliveira e José Eugenio Rodríguez Fernández 
Data de lectura: febreiro de 2024

 

i

La educación emocional en procesos de enfermedad infantil. Una propuesta formativa en oncología pediátrica

Autora: Laura García Docampo
Directores: Miguel A. Santos Rego e María José Méndez Lois  
Data de lectura: setembro de 2023
Tese con Mención Internacional

Desafios da educação no socioeducativo: um estudo dos adolescentes internos no Case Anápolis (GO)

Autor: Edmar Camilo Cotrim
Directora: Mar Lorenzo Moledo 
Data de lectura: abril de 2023

Perspectiva de género e intervención socioeducativa con mujeres en las cárceles españolas

Autora: Anaïs Quiroga Carrillo
Directora: Mar Lorenzo Moledo 
Data de lectura: febreiro 2023
Tese con Mención Internacional

Familias refugiadas en España: Análisis de variables socioeducativas en el proceso de integración

Autora: Jesica Núñez García
Directoras: Mar Lorenzo Moledo e María José Otero Ferraces
Data de lectura: setembro de 2022

Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: Un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria

Autora: Rocío González Suárez
Directoras: Iris Estévez Blanco e Susana Rodríguez Martínez
Data de lectura: xullo de 2022 
Tese con Mención Internacional


A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe

Autora: Andrea Carme Doural García
Directoras: Iris Estévez Blanco e Mercedes González Sanmamed
Data de lectura: xullo de 2022

A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía

Autora: Margarita Lobato García
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2022

 

Análisis del impacto del cáncer infantil en el proceso educativo desde una perspectiva integral: salud, familia y la escuela

Autora: Alba Elena Martínez Santos
Directores: Beatriz Cebreiro e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2021
Tese con Mención Internacional

Educación No Formal y Empleabilidad de la Juventud. Algunas evidencias desde el análisis de dos programas

Autora: Ana Vázquez Rodríguez
Director: Miguel A. Santos Rego 
Data de lectura: xaneiro de 2021
Tese con Mención Internacional

Los Fondos de Conocimiento y la optimización del aprendizaje escolar en la infancia gitana

Autora: Gabriela Míguez Salina
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: setembro de 2020
Tese con Mención Internacional

O Ciberacoso no alumnado de Educación Primaria. Eixos da prevención na contorna familiar

Autora: Leticia López Castro
Directora: Diana Priegue Caamaño
Data de lectura: xaneiro de 2020
Tese con Mención Internacional

Una extensión de la Teoría de la Conducta Planificada en la explicación de la intención de llevar a cabo distintos comportamientos de riesgo

Autora: Adhara Río Pombo
Directores: María José Ferraces Otero e Mar Durán Rodríguez
Data de lectura: decembro de 2019

Aprendizaje-servicio y rendimiento académico del alumnado universitario. La evaluación de un programa

Autor: Ígor Mella Núñez
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: outubro de 2019
Tese con Mención Internacional

As políticas de territorialización da educación: Efectos do Programa TEIP na formación global e no éxito educativo dos alumnos

Autora: María de Fátima Carvalho Gomes
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Quintín Álvarez
Data de lectura: outubro de 2019

O ensino de inglês como língua estrangeira e o desenvolvimento da cidadanía e da identidade entre as crianças na Europa

Autora: Ana Patrícia de Magalhães Ferreira
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xullo de 2019

Efeitos da prematuridade no densenvolvimento do bebé nos primeiros meses de vida e os determinantes do seu progresso evolutivo e educativo

Autora: Cristina Rubianes Vieira
Director: Miguel A. Santos Rego 
Data de lectura: xaneiro de 2019

Formación e inserción laboral de los graduados en pedagogía. De las expectativas a la realidad

Autor: Jesús García Álvarez
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2018
Tese con Mención Internacional

Programa de fluidez lectora con escolares disléxicos chilenos

Autora: Natalia Ester del Carmen Ferrada Quezada
Director: Paula Outón Oviedo
Data de lectura: xaneiro de 2016

Universidade, Responsabilidade Social e Aprendizaxe-Servizo: un estudo na Universidade de Santiago de Compostela

Autor: Javier Agrafojo Fernández
Directores: Miguel A. Santos Rego e Antonio Rial Sánchez
Data de lectura: decembro de 2015

Delincuencia femenina e inmigración. Perfil socioeducativo y propuesta de intervención centrada en la competencia social

Autora: Cristina Varela Portela
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: novembro de 2015.

O ensino secundário em Cabo Verde: trajectória histórica, desafios e formação (pedagógica) docente.

Autor: Francisco Osvaldino Nascimento Monteiro.
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: decembro de 2014.

Apredizaje-Servicio en las universidades gallegas. Evaluación y propuestas de desarrollo

Autor: Alexandre Sotelino Losada
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2014

Educaçao e capital social para o desenvolvemento sustentável das comunidades piscatória da Ilha de Santiago (Cabo Verde)

Autor: Simao Paulo Rodrigues
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: febreiro de 2014

A educaçao para a cidadania em Cabo Verde: um estudo de interpretaçao e accáo pedagógica

Autora: Maria de Lourdes Sousa Borges Pereira da Silva
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 17/01/2013
i

Aprendizagem Cooperativa e optimizaçao da Intervençâo pedagógica no ensino básico-1ºCiclo em Portugal

Autora: Sónia María dos Santos Peres Moreira
Directora: Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: 03/11/2011

A formación do profesorado en Educ. Intercul. Avaliac. e Perspectivas de futuro en Galiza

Autor: Francisco X. Cernadas Ríos
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 13/05/2011

O Desempeño Docente e a Construçao de Qualidade no Ensino Superior

Autor: Luis M. Nunes da Silva
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 04/05/2011

A Construção da Identidade na Infância no Contexto Multicultural Português. Estudo dum Caso

Autor: José Folgado Soares Dias
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 25/09/2009

Familia, Educación E Inmigración. Un Programa de intervención pedagógica

Autora: Diana Priegue Caamaño
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: 06/03/2008

A construcción da Escola Intercultural en Galicia. Avaliación diagnóstica e implicacións derivadas dun programa de intervención

Autora: Sara López Gómez
Directores: Antonio Rodríguez Martínez e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 15/07/2007

Estilos de Aprendizaje y Estilos de Pensamiento en Alumnos Universitarios de Temuco (Chile)

Autora: Gladys Rojas Peñaloza
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 11/02/2005

A Educaçao dos trabalhadores e a competitividade industrial no Brasil (1930-1990)

Autora: Ana Jamila Acosta
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 22/06/2004

Atribución causal en educación física y estilo de vida saludable en el alumnado de educación secundaria obligatoria del ayuntamiento de Oleiros

Autora: Myriam Alvariñas Villaverde
Directores: Miguel Anxo Santos Rego e Miguel González Valerio
Data de lectura: 15/06/2004

Afectividad y aprendizaje educativo: hacia una pedagogía de la prevención

Autora: María del Carmen Gutiérrez Moar
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 03/02/2004

i

A implementaçao do Programa Filosofía para crianças no contexto socio-educativo portugués

Autora: Mª Noemia Silva Rolla
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 23/05/2003

Dar o sangue. A lóxica do doar/non doar sangue na comunidade Autónoma de Galicia

Autor: David Casado Neira
Director: Marcial Gondar Portasany
Data de lectura: 13/09/2001
i

A Unidade de Saúde Mental como broker cultural: alternativas á xestión da loucura nun municipio rural galego

Autor: Emilio Hermeto González Fernández
Director: Marcial Gondar Portasany
Data de lectura: 05/04/2000