Teses dirixidas
Intervenção na leitura e escrita em adultos com incapacidade no sistema formativo português
Autora: Ana Raquel Da Silva Almeida
Directores: Miguel A. Santos Rego, Paula Outón Oviedo e Miguel Augusto Meneses da Silva
Data de lectura: novembro de 2024
Perfil motivacional del abandono escolar temprano
Autora: Lucía Roldán Prego
Directores: Bibiana Regueiro e Susana Rodríguez Martínez
Data de lectura: setembro de 2024
Qué es la calidad y como medirla en los proyectos de aprendizaje-servicio universitarios
Autor: Daniel Sáez Gambín
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: marzo de 2024
Tese con Mención Internacional
Bem-estar, brincar e relaxar: estudo dos efeitos de uma intervenção em contexto escolar
Autora: Sara Filipa Gomes Sarroeira
Directores: María Beatriz Ferreira Leite de Oliveira e José Eugenio Rodríguez Fernández
Data de lectura: febreiro de 2024
La educación emocional en procesos de enfermedad infantil. Una propuesta formativa en oncología pediátrica
Autora: Laura García Docampo
Directores: Miguel A. Santos Rego e María José Méndez Lois
Data de lectura: setembro de 2023
Tese con Mención Internacional
Desafios da educação no socioeducativo: um estudo dos adolescentes internos no Case Anápolis (GO)
Autor: Edmar Camilo Cotrim
Directora: Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: abril de 2023
Perspectiva de género e intervención socioeducativa con mujeres en las cárceles españolas
Autora: Anaïs Quiroga Carrillo
Directora: Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: febreiro 2023
Tese con Mención Internacional
Familias refugiadas en España: Análisis de variables socioeducativas en el proceso de integración
Autora: Jesica Núñez García
Directoras: Mar Lorenzo Moledo e María José Otero Ferraces
Data de lectura: setembro de 2022
Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: Un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria
Autora: Rocío González Suárez
Directoras: Iris Estévez Blanco e Susana Rodríguez Martínez
Data de lectura: xullo de 2022
Tese con Mención Internacional
A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe
Autora: Andrea Carme Doural García
Directoras: Iris Estévez Blanco e Mercedes González Sanmamed
Data de lectura: xullo de 2022
A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía
Autora: Margarita Lobato García
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2022
Análisis del impacto del cáncer infantil en el proceso educativo desde una perspectiva integral: salud, familia y la escuela
Autora: Alba Elena Martínez Santos
Directores: Beatriz Cebreiro e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2021
Tese con Mención Internacional
Educación No Formal y Empleabilidad de la Juventud. Algunas evidencias desde el análisis de dos programas
Autora: Ana Vázquez Rodríguez
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xaneiro de 2021
Tese con Mención Internacional
Los Fondos de Conocimiento y la optimización del aprendizaje escolar en la infancia gitana
Autora: Gabriela Míguez Salina
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: setembro de 2020
Tese con Mención Internacional
O Ciberacoso no alumnado de Educación Primaria. Eixos da prevención na contorna familiar
Autora: Leticia López Castro
Directora: Diana Priegue Caamaño
Data de lectura: xaneiro de 2020
Tese con Mención Internacional
A gestão educativa da diversidade étnicocultural no ensino superior do Brasil: o caso do Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Goiás
Autora: Luciana Bigolin Martini
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xaneiro de 2020
Una extensión de la Teoría de la Conducta Planificada en la explicación de la intención de llevar a cabo distintos comportamientos de riesgo
Autora: Adhara Río Pombo
Directores: María José Ferraces Otero e Mar Durán Rodríguez
Data de lectura: decembro de 2019
Aprendizaje-servicio y rendimiento académico del alumnado universitario. La evaluación de un programa
Autor: Ígor Mella Núñez
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: outubro de 2019
Tese con Mención Internacional
As políticas de territorialización da educación: Efectos do Programa TEIP na formación global e no éxito educativo dos alumnos
Autora: María de Fátima Carvalho Gomes
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Quintín Álvarez
Data de lectura: outubro de 2019
O ensino de inglês como língua estrangeira e o desenvolvimento da cidadanía e da identidade entre as crianças na Europa
Autora: Ana Patrícia de Magalhães Ferreira
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xullo de 2019
Efeitos da prematuridade no densenvolvimento do bebé nos primeiros meses de vida e os determinantes do seu progresso evolutivo e educativo
Autora: Cristina Rubianes Vieira
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xaneiro de 2019
Formación e inserción laboral de los graduados en pedagogía. De las expectativas a la realidad
Autor: Jesús García Álvarez
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2018
Tese con Mención Internacional
Programa de fluidez lectora con escolares disléxicos chilenos
Autora: Natalia Ester del Carmen Ferrada Quezada
Director: Paula Outón Oviedo
Data de lectura: xaneiro de 2016
Universidade, Responsabilidade Social e Aprendizaxe-Servizo: un estudo na Universidade de Santiago de Compostela
Directores: Miguel A. Santos Rego e Antonio Rial Sánchez
Data de lectura: decembro de 2015
Delincuencia femenina e inmigración. Perfil socioeducativo y propuesta de intervención centrada en la competencia social
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: novembro de 2015.
O ensino secundário em Cabo Verde: trajectória histórica, desafios e formação (pedagógica) docente.
Autor: Francisco Osvaldino Nascimento Monteiro.
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: decembro de 2014.
Apredizaje-Servicio en las universidades gallegas. Evaluación y propuestas de desarrollo
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2014
Educaçao e capital social para o desenvolvemento sustentável das comunidades piscatória da Ilha de Santiago (Cabo Verde)
Autor: Simao Paulo Rodrigues
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: febreiro de 2014
A educaçao para a cidadania em Cabo Verde: um estudo de interpretaçao e accáo pedagógica
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 17/01/2013
Aprendizagem Cooperativa e optimizaçao da Intervençâo pedagógica no ensino básico-1ºCiclo em Portugal
Autora: Sónia María dos Santos Peres Moreira
Directora: Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: 03/11/2011
A formación do profesorado en Educ. Intercul. Avaliac. e Perspectivas de futuro en Galiza
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 13/05/2011
O Desempeño Docente e a Construçao de Qualidade no Ensino Superior
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 04/05/2011
A Construção da Identidade na Infância no Contexto Multicultural Português. Estudo dum Caso
Autor: José Folgado Soares Dias
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 25/09/2009
Familia, Educación E Inmigración. Un Programa de intervención pedagógica
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: 06/03/2008
A construcción da Escola Intercultural en Galicia. Avaliación diagnóstica e implicacións derivadas dun programa de intervención
Directores: Antonio Rodríguez Martínez e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 15/07/2007
Estilos de Aprendizaje y Estilos de Pensamiento en Alumnos Universitarios de Temuco (Chile)
Autora: Gladys Rojas Peñaloza
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 11/02/2005
A Educaçao dos trabalhadores e a competitividade industrial no Brasil (1930-1990)
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 22/06/2004
Atribución causal en educación física y estilo de vida saludable en el alumnado de educación secundaria obligatoria del ayuntamiento de Oleiros
Autora: Myriam Alvariñas Villaverde
Directores: Miguel Anxo Santos Rego e Miguel González Valerio
Data de lectura: 15/06/2004
Afectividad y aprendizaje educativo: hacia una pedagogía de la prevención
Autora: María del Carmen Gutiérrez Moar
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 03/02/2004
A implementaçao do Programa Filosofía para crianças no contexto socio-educativo portugués
Autora: Mª Noemia Silva Rolla
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 23/05/2003
Dar o sangue. A lóxica do doar/non doar sangue na comunidade Autónoma de Galicia
Director: Marcial Gondar Portasany
Data de lectura: 13/09/2001
A Unidade de Saúde Mental como broker cultural: alternativas á xestión da loucura nun municipio rural galego
Autor: Emilio Hermeto González Fernández
Director: Marcial Gondar Portasany
Data de lectura: 05/04/2000