Teses dirixidas

i

Intervenção na leitura e escrita em adultos com incapacidade no sistema formativo português

Autora: Ana Raquel Da Silva Almeida
Directores:  Miguel A. Santos Rego, Paula Outón Oviedo e Miguel Augusto Meneses da Silva
Data de lectura: novembro de 2024

i

Perfil motivacional del abandono escolar temprano

Autora: Lucía Roldán Prego
Directores: Bibiana Regueiro e Susana Rodríguez Martínez
Data de lectura: setembro de 2024

i

Qué es la calidad y como medirla en los proyectos de aprendizaje-servicio universitarios

Autor: Daniel Sáez Gambín
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: marzo de 2024
Tese con Mención Internacional

Bem-estar, brincar e relaxar: estudo dos efeitos de uma intervenção em contexto escolar

Autora: Sara Filipa Gomes Sarroeira
Directores: María Beatriz Ferreira Leite de Oliveira e José Eugenio Rodríguez Fernández 
Data de lectura: febreiro de 2024

 

i

La educación emocional en procesos de enfermedad infantil. Una propuesta formativa en oncología pediátrica

Autora: Laura García Docampo
Directores: Miguel A. Santos Rego e María José Méndez Lois  
Data de lectura: setembro de 2023
Tese con Mención Internacional

Desafios da educação no socioeducativo: um estudo dos adolescentes internos no Case Anápolis (GO)

Autor: Edmar Camilo Cotrim
Directora: Mar Lorenzo Moledo 
Data de lectura: abril de 2023

Perspectiva de género e intervención socioeducativa con mujeres en las cárceles españolas

Autora: Anaïs Quiroga Carrillo
Directora: Mar Lorenzo Moledo 
Data de lectura: febreiro 2023
Tese con Mención Internacional

Familias refugiadas en España: Análisis de variables socioeducativas en el proceso de integración

Autora: Jesica Núñez García
Directoras: Mar Lorenzo Moledo e María José Otero Ferraces
Data de lectura: setembro de 2022

Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: Un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria

Autora: Rocío González Suárez
Directoras: Iris Estévez Blanco e Susana Rodríguez Martínez
Data de lectura: xullo de 2022 
Tese con Mención Internacional


A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe

Autora: Andrea Carme Doural García
Directoras: Iris Estévez Blanco e Mercedes González Sanmamed
Data de lectura: xullo de 2022

A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía

Autora: Margarita Lobato García
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2022

 

Análisis del impacto del cáncer infantil en el proceso educativo desde una perspectiva integral: salud, familia y la escuela

Autora: Alba Elena Martínez Santos
Directores: Beatriz Cebreiro e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2021
Tese con Mención Internacional

Educación No Formal y Empleabilidad de la Juventud. Algunas evidencias desde el análisis de dos programas

Autora: Ana Vázquez Rodríguez
Director: Miguel A. Santos Rego 
Data de lectura: xaneiro de 2021
Tese con Mención Internacional

Los Fondos de Conocimiento y la optimización del aprendizaje escolar en la infancia gitana

Autora: Gabriela Míguez Salina
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: setembro de 2020
Tese con Mención Internacional

O Ciberacoso no alumnado de Educación Primaria. Eixos da prevención na contorna familiar

Autora: Leticia López Castro
Directora: Diana Priegue Caamaño
Data de lectura: xaneiro de 2020
Tese con Mención Internacional

Una extensión de la Teoría de la Conducta Planificada en la explicación de la intención de llevar a cabo distintos comportamientos de riesgo

Autora: Adhara Río Pombo
Directores: María José Ferraces Otero e Mar Durán Rodríguez
Data de lectura: decembro de 2019

Aprendizaje-servicio y rendimiento académico del alumnado universitario. La evaluación de un programa

Autor: Ígor Mella Núñez
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: outubro de 2019
Tese con Mención Internacional

As políticas de territorialización da educación: Efectos do Programa TEIP na formación global e no éxito educativo dos alumnos

Autora: María de Fátima Carvalho Gomes
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Quintín Álvarez
Data de lectura: outubro de 2019

O ensino de inglês como língua estrangeira e o desenvolvimento da cidadanía e da identidade entre as crianças na Europa

Autora: Ana Patrícia de Magalhães Ferreira
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xullo de 2019

Efeitos da prematuridade no densenvolvimento do bebé nos primeiros meses de vida e os determinantes do seu progresso evolutivo e educativo

Autora: Cristina Rubianes Vieira
Director: Miguel A. Santos Rego 
Data de lectura: xaneiro de 2019

Formación e inserción laboral de los graduados en pedagogía. De las expectativas a la realidad

Autor: Jesús García Álvarez
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2018
Tese con Mención Internacional

Programa de fluidez lectora con escolares disléxicos chilenos

Autora: Natalia Ester del Carmen Ferrada Quezada
Director: Paula Outón Oviedo
Data de lectura: xaneiro de 2016

Universidade, Responsabilidade Social e Aprendizaxe-Servizo: un estudo na Universidade de Santiago de Compostela

Autor: Javier Agrafojo Fernández
Directores: Miguel A. Santos Rego e Antonio Rial Sánchez
Data de lectura: decembro de 2015

Delincuencia femenina e inmigración. Perfil socioeducativo y propuesta de intervención centrada en la competencia social

Autora: Cristina Varela Portela
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: novembro de 2015.

O ensino secundário em Cabo Verde: trajectória histórica, desafios e formação (pedagógica) docente.

Autor: Francisco Osvaldino Nascimento Monteiro.
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: decembro de 2014.

Apredizaje-Servicio en las universidades gallegas. Evaluación y propuestas de desarrollo

Autor: Alexandre Sotelino Losada
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: xuño de 2014

Educaçao e capital social para o desenvolvemento sustentável das comunidades piscatória da Ilha de Santiago (Cabo Verde)

Autor: Simao Paulo Rodrigues
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: febreiro de 2014

A educaçao para a cidadania em Cabo Verde: um estudo de interpretaçao e accáo pedagógica

Autora: Maria de Lourdes Sousa Borges Pereira da Silva
Directores: Mar Lorenzo Moledo e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 17/01/2013
i

Aprendizagem Cooperativa e optimizaçao da Intervençâo pedagógica no ensino básico-1ºCiclo em Portugal

Autora: Sónia María dos Santos Peres Moreira
Directora: Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: 03/11/2011

A formación do profesorado en Educ. Intercul. Avaliac. e Perspectivas de futuro en Galiza

Autor: Francisco X. Cernadas Ríos
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 13/05/2011

O Desempeño Docente e a Construçao de Qualidade no Ensino Superior

Autor: Luis M. Nunes da Silva
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 04/05/2011

A Construção da Identidade na Infância no Contexto Multicultural Português. Estudo dum Caso

Autor: José Folgado Soares Dias
Director: Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 25/09/2009

Familia, Educación E Inmigración. Un Programa de intervención pedagógica

Autora: Diana Priegue Caamaño
Directores: Miguel A. Santos Rego e Mar Lorenzo Moledo
Data de lectura: 06/03/2008

A construcción da Escola Intercultural en Galicia. Avaliación diagnóstica e implicacións derivadas dun programa de intervención

Autora: Sara López Gómez
Directores: Antonio Rodríguez Martínez e Miguel A. Santos Rego
Data de lectura: 15/07/2007

Estilos de Aprendizaje y Estilos de Pensamiento en Alumnos Universitarios de Temuco (Chile)

Autora: Gladys Rojas Peñaloza
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 11/02/2005

A Educaçao dos trabalhadores e a competitividade industrial no Brasil (1930-1990)

Autora: Ana Jamila Acosta
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 22/06/2004

Atribución causal en educación física y estilo de vida saludable en el alumnado de educación secundaria obligatoria del ayuntamiento de Oleiros

Autora: Myriam Alvariñas Villaverde
Directores: Miguel Anxo Santos Rego e Miguel González Valerio
Data de lectura: 15/06/2004

Afectividad y aprendizaje educativo: hacia una pedagogía de la prevención

Autora: María del Carmen Gutiérrez Moar
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 03/02/2004

i

A implementaçao do Programa Filosofía para crianças no contexto socio-educativo portugués

Autora: Mª Noemia Silva Rolla
Director: Miguel Anxo Santos Rego
Data de lectura: 23/05/2003

Dar o sangue. A lóxica do doar/non doar sangue na comunidade Autónoma de Galicia

Autor: David Casado Neira
Director: Marcial Gondar Portasany
Data de lectura: 13/09/2001
i

A Unidade de Saúde Mental como broker cultural: alternativas á xestión da loucura nun municipio rural galego

Autor: Emilio Hermeto González Fernández
Director: Marcial Gondar Portasany
Data de lectura: 05/04/2000