Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the health-check domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/esculca/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Capítulos de libro | Grupo de Investigación ESCULCA

Capítulos de libro

Capítulos de libros publicados no 2025

i

La consolidación del ApS. Razones para su efectiva institucionalización

Autores: Sotelino-Losada, A., Mella-Núñez, Í., e Lorenzo-Moledo, M. M.

Libro: Pensar el aprendizaje servicio: Ideas, teorías y corrientes.

Editorial: Graó, 2025.

i

A investigación educativa en Galicia: Indicadores de avance e retos do porvir

Autores: Muñoz-Cantero, J., Lorenzo-Moledo, M. M., e Crespo-Comesaña, J. M. 

Libro: A investigación educativa en Galicia. 2015-2024.

Editorial: Galaxia, 2025.

i

A investigación sobre a didáctica da expresión artística, musical e corporal

Autores: Franco-Vázquez, M. C., Gillanders, C., Rodríguez-Fernández, J. E., Chao-Fernández, R., e Paz-García, M. B.

Libro: A investigación educativa en Galicia. 2015-2024.

Editorial: Galaxia, 2025.

i

A investigación sobre didáctica, organización educativa e formación docente

Autores: González-Sanmamed, M., Souto-Seijo, A., Barreira-Cerqueiras, E. M., e Estévez, I.

Libro: A investigación educativa en Galicia. 2015-2024.

Editorial: Galaxia, 2025.

i

A investigación sobre métodos, avaliación e dificultades da aprendizaxe en educación

Autores: Porto-Castro, A. M., Mosteiro-García, M. J., Outón-Oviedo, P., Gerpe-Pérez, E. M., Espiñeira-Bellón, E. M., e López-Jar, N.

Libro: A investigación educativa en Galicia. 2015-2024.

Editorial: Galaxia, 2025.

i

A investigación sobre educación e diversidade cultural

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo-Moledo, M. M., García-Álvarez, J., Míguez-Salina, G., e Vázquez-Rodríguez, A.

Libro: A investigación educativa en Galicia. 2015-2024.

Editorial: Galaxia, 2025.

i

Introdución: Reforzar a investigación educativa en Galicia diante da sociedade dos algoritmos

Autores: Santos Rego, M. A.

Libro: A investigación educativa en Galicia. 2015-2024.

Editorial: Galaxia, 2025.

i

Retos competenciales del profesorado: las funciones del docente

Autores: Crespo-Comesaña, J., Lorenzo-Moledo, M., e García-Álvarez, J. 

Libro: Desafíos formativos y competenciales para el docente de FP

Editorial: McGraw Hill, 2025.

i

La acción tutorial en Formación Profesional básica como instrumento de cambio social

Autores: Méndez-Lois, M. J., Villar-Varela., M., e García-Docampo, L.

Libro: Desafíos formativos y competenciales para el docente de FP

Editorial: McGraw Hill, 2025.

Capítulos de libros publicados no 2024

i

Diseño y evaluación del Programa Espazos de Preservación Familiar en Galicia

Autores: Permuy López, M., Barreiro González, J., Ferreiro Rodríguez, A., Ramos García, T., Godás Otero, A., e Lorenzo Moledo, M. 

Libro: Evaluación del impacto de la intervención sociofamiliar en zonas desfavorecidas de Andalucía. Aplicación del Programa de Competencia Familiar y otras actuaciones

Editorial: Editorial Octaedro, 2024.

i

Galicia, en el buen camino

Autores: Rico-Díaz, J., Sánchez, A., Clavel. I., e Toro, S. 

Libro: Políticas y culturas deportivas en la España de las autonomías

Editorial: Tirant Lo Blanch, 2024.

i

Proyecto de vida activa y deportiva CPI Dr. López Suárez (Friol)

Autores: Rico-Díaz, J., Barata-Villapol, F., e Rodríguez Fernández, J. E.

Libro: La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria

Editorial: Dykinson, 2024.

i

El Aprendizaje-Servicio y la formación cívico-social de los universitarios. Posibilidades y algunas evidencias

Autores: Santos-Rego, M. A., Mella-Núñez, Í., e Sáez-Gambín, D. 

Libro: Aprendizaje-servicio: escenarios de aprendizajes éticos y cívicos

Editorial: Narcea Ediciones, 2023.

i

Abordaje integral del acoso sexual desde la pedagogía feminista

Autores: Rodríguez-Cal, N., Alonso-Ruido, P., e Estévez, I. 

Libro: Desafíos de género en la educación, cultura y sociedad: un análisis multidimensional

Editorial: Dykinson, 2024.

i

Neurociencia y educaciónexplorando nuevas posibilidades para el aprendizaje

Autores: Pino-Juste, M., Soto-Carballo, J., Crespo-Comesaña, J., e Alvariñas-Villaverde, M.

Libro: Neuroaulas transformadorasfundamentos para una neuropedagogía innovadora

Editorial: Editorial GEU, 2024.

i

Abordaje integral del acoso sexual desde la pedagogía feminista

Autores: Rodríguez-Cal, N., Alonso-Ruido, P., e Estévez, I. 

Libro: Desafíos de género en la educación, cultura y sociedad: un análisis multidimensional

Editorial: Dykinson, 2024.

i

Análisis de los elementos y barreras que inhiben la motivación académica de las mujeres inmigrantes en contextos de vulnerabilidad

Autores: Vega-Caro, L., e Vico-Bosch, A.

Libro: La evaluación alternativa en los procesos educativos, un nuevo camino hacia la atención a la diversidad

Editorial: Dykinson, 2024.

i

Aprendizaje-servicio y sabiduría práctica en el futuro de la universidad. Consideraciones de valor formativo

Autores: Santos Rego, M. A. 

Libro: Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica. Cuestiones actuales 

Editorial: Redipe, 2024.

i

Introdución. Unha nova educación? Sentando bases e ampliando coñecemento

Autores: Sotelino-Losada, A.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

Educación non formal e desenvolvemento de competencias socioeducativas na mocidade galega

Autores: Vázquez-Rodríguez, A., García-Álvarez, J., e Agrafojo-Fernández, J.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

A educación emocional e o seu sentido pedagóxico. Pasado e devir en Galicia

Autores: Méndez-Lois, M. J., Villar-Varela, M., e García-Docampo, L.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

Xénero e educación. Ampliar axenda para eliminar vellos e renovados sexismos

Autores: Alonso-Ruido, P., e Iglesas-Galdo, A. 

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

O xogo e deporte popular e tradicional. Educación, cultura e sociedade a través do tempo

Autores: Rodríguez-Fernández, J. E., e Eirín-Nemiña, R.

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

Familia, comunidade e escola. Un triángulo estratéxico

Autores: Ramos-García, T., Sabio-Sanz, C., e Gódas Otero, A. 

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

i

A xestión educativa da diversidade cultural en Galicia. No camiño da interculturalidade

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo-Moledo, M., e Míguez Salina, G. 

Libro: A educación en Galicia en perspectiva: Alicerces para o porvir 

Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2024.

Capítulos de libros publicados no 2023

i

Fondos de coñecemento e identidade como ferramentas para a inclusión da comunidade na escola: experiencias de colaboración dende a aprendizaxe-servizo

Autores: Míguez-Salina, G., Rodríguez-Gil., A. M., e Peixoto, A.

Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa

Editorial: Toxosoutos, 2023.

i

Aprendizaxe-Servizo como intersección entre sistema escolar e sistemas comunutarios

Autores: Sáez-Gambín, D., García-Docampo, L., e García-Romero, D.

Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa

Editorial: Toxosoutos, 2023.

i

O discurso sobre o rural. Análise do currículum oculto nos libros de texto

Autores: García-Álvarez, J., Prado, L., e Brito-Tavares, K. J.

Libro: Arredor do rural. Comunidade de saberes e innovación socio-educativa

Editorial: Toxosoutos, 2023.

i

Educación inclusiva y tecnologías digitales: una propuesta educativa para futuros maestros/as

Autores: Souto-Seijo, A., Estévez I., Dans, I. e González-Sanmamed, M.

Libro:  Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación

Editorial: Dykinson, 2023.

i

Formación y orientación personal y profesional. Una asignatura para la mejora de la empleabilidad del alumnado de ESO

Autores: Vázquez-Rodríguez, A., Varela-Portela, C., García-Álvarez, J. e Míguez-Salina, G. 

Libro: Experiencias y prácticas innovadoras en la formación de profesionales de la educación

Editorial: Dykinson, 2023.

i

Learning ecologies and digital literacy: Opportunities and challenges

Autores: González-Sanmamed, M., Estévez, I. e Souto-Seijo, A.

Libro: Current Trends on Digital Technologies and Gaming for Teaching and Linguistics

Editorial: Peter Lang, 2023.

i

¿Son las narrativas una clave para la construcción (educativa) de las identidades transfronterizas?

Autores: Santos Rego, M. M., e Míguel Salina, G. 

Libro: Identidades migrantes y formación del profesorado

Editorial: Universitas, 2023.

i

Concepciones en torno al desarrollo profesional del docente universitario

Autores: Estévez, I., Souto-Seijo, A., e González-Sanmamed, M. 

Libro: La formación y la innovación educativa: ejes para la transformación social

Editorial: Dykinson, 2023.

i

Desarrollo Profesional Docente en la sociedad en red: nuevos formatos, diversos contextos y múltiples mecanismos

Autores: González, M., Souto, A. e Estévez, I. 

Libro: La educación en red: una perspectiva multidimensional

Editorial: Octaedro, 2023.

Capítulos de libros publicados no 2022

i

Strategies and Tools for Inclusion and Intercultural Education in Blended/Distance Learning and Virtual Worlds

Autores: Guerra, E., Francesca Salvadori, Lasi, F., e Rodríguez Gil, A. M. 

Libro:  Mapping Teacher Education In Europe

Editorial: Palet Yayinlari, 2022.

i

Leis antirracistas, 10.639/2003 e 11.645/2008

Autores: Bigolin Martini, L., García-Álvarez, J., e Míguez Salina, G.

Libro:  Educaçao no contexto que se move. Saberes, experiências e reflexões

Editorial: Pimenta cultural, 2022.

i

Mover las aulas al medio rural: democratización del conocimiento y proyectos de futuro con raíces

Autores: García-Romero, D., e Míguez Salina, G.

Libro: Educaçao no contexto que se move. Saberes, experiências e reflexões

Editorial: Pimenta cultural, 2022.

i

¿Dónde hacer realidad la pedagogía de las cosas? Pensemos en un Museo del Juguete

Autores: Santos Rego, M. A., e Lorenzo, M.

Libro: Pedagogía de las cosas. Quiebras de la educación de hoy

Editorial: Octaedro, 2022.

i

Cómo debemos hacer la reflexión en los proyectos de aprendizaje-servicio

Autores: Santos Rego, M. A., Sáez-Gambín, D., e Lorenzo, M.

Libro: Democracia y tradición en la teoría y práctica educativa del siglo XXI 

Editorial: Narcea, 2022.

i

Musicoterapia y recursos musicales en pedagogía hospitalaria. Propuestas desde una perspectiva educativa

Autores: García, L., Caamaño, T., e Cores, A.

Libro: Materiales y recursos didácticos en Pedagogía Hospitalaria 

Editorial: Octaedro, 2022.

i

La innovación educativa como ecosistema de aprendizaje

Autores: González, M., Estévez, I., e Souto, A.

Libro: Innovación educativa para una educación transformadora  

Editorial: Dykinson, 2022.

i

Sex Education: reflexiones desde una óptica pedagógica

Autores: Ruido, P., Regueiro, B., e Varela, C.

Libro: Feminismos aplicados. un enfoque desde la educación, género, violencia estructural y los movimientos sociales  

Editorial: Dykinson, 2022.

i

El diseño, desarrollo, implantación y seguimiento de la prevención de riesgos de contagio de covid-19 en la práctica deportiva federada de competencia autonómica (Galicia): su organización y normativas

Autores: Rico-Díaz, J., Gómez-Varela, J., Río-Rodríguez, D., Sánchez-Molina, J. A., e Martín-Acero, R.

Libro: Educação física e ciências do desporto em seus diversos olhares  

Editorial: EDITORA CVR, 2022.

i

La importancia de la participación de los implicados en el diseño de una herramienta de prevención de riesgos de contagio de covid-19 en deporte de competición

Autores: Río-Rodríguez, D., Rico-Díaz, J., Gómez-Varela, J., Sánchez-Molina, J. A., e Martín-Acero, R.

Libro: Educação física e ciências do desporto em seus diversos olhares

Editorial: EDITORA CRV, 2022.

i

APSv, tecnologías digitales y desarrollo de competencias para la empleabilidad: una visión internacional desde la universidad

Autores: Sotelino, A., Mella, Í., e Vázquez, A. 

Libro: Aprendizaje-Servicio virtual. Marco teórico y propuestas de acción innovadoras  

Editorial: Narcea, 2022.

i

Conocimiento distribuido y aprendizajes expandidos: una perspectiva ecológica

Autores: González-Sanmamed, M., Estévez, I., e Souto-Seijo, A.

Libro: La gestión cultural en la era digital  

Editorial: McGraw Hill, 2022.

i

El ciberacoso en las parejas de la generación Z: la importancia de la educación sexual

Autores: Rodríguez, Y., Martínez, R., Lameiras, M., e Alonso-Ruido, P.

Libro: Intervención psicosocioeducativa en las distintas etapas del ciclo vital  

Editorial: Aranzadi, 2022.

Capítulos de libros publicados no 2021

i

Homework: Conceptual Aspects and Variables Involved

Autores: Rodríguez-Llorente, C., Vietes, T., González-Suárez, R., Díaz-Freire, F., e Regueiro, B.

Libro: Handbook of homework. Theorical principles and practical applications

Editorial: Nova Science Publishers, 2021.

i

Actividad sexual, frecuencia y satisfacción de hombres y mujeres mayores

Autores: Piñeiro, I., Rodríguez, S., Estévez, I., Regueiro, B., e Carrión, M.

Libro: Ciências Humanas: Estudos para uma Visão Holística da Sociedade

Editorial: Editora Artemis, 2021.

i

Carousel: Un programa de desarrollo del lenguaje y la lectoescritura a través de la educación asistida con animales (EAA) en niños y niñas con TEA

Autores: Regueiro, B., Villasenín, A., e Alonso-Ruido, P.

Libro: Innovación e investigación educativa para la formación docente 

Editorial: Dykinson, 2021.

i

Does self-worth protection matter? The mediating and moderating role of self-handicapping in the relationship between self-esteem and performance goals

Autores: Ferradás, M. d. M., Freire, C., Regueiro, B., e Rodríguez, S.

Libro: Academic Achievements: Perspectives, Gender Differences and Outcomes 

Editorial: Nova Science Publishers, 2021.

i

El efecto Pigmalión en los deberes escolares

Autores: Regueiro, B., Alonso-Ruido, P. e Priegue, D.

Libro: Muros de discriminación y exclusión en la construcción de identidades: la mirada de las ciencias social

Editorial: Dykinson, 2021.

i

La evaluación en el diseño de planes y programas de formación: elementos clave

Autores: Queiruga, O., García-Álvarez, J., e Jiménez, M.

Libro: Dualidad educativa en momentos de pandemia: entre la presencialidad y la virtualidad  

Editorial: Octaedro, 2021.

i

Aprendizaje-servicio: la experiencia como proceso educativo

Autores: Santos Rego, MA, Mella, Í e Sáez, D.

Libro: Pedagogía mesoaxiológica y construcción de campos
de educación. La función de educar 

Editorial: Redipe, 2021.

i

Homework and Self-Regulated Learning

Autores: Rodríguez, S., González-Suárez, R., Rodríguez-Llorente, C., Estévez, I., e Xu, J. 

Libro: Handbook of Homework: Theoretical Principles and Practical Applications

Editorial: Nova Science Publishers, 2021.

Capítulos de libros publicados no 2020

i

Teoría y práctica de la Complejidad en Educación: ecología del aprendizaje cooperativo

Autores: Santos Rego, MA

Libro: Perspectivas desde la Complejidad y las Ciencias Sociales

Publicado por El Colegio de Morelos, 2020.

 

i

Los deberes escolares

Autores: Suárez, N., Núñez, J. C., Regueiro, B., e Valle, A.

Libro: Un tema objeto de polémica. En La Psicología en el día al día del aula 

Editorial: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Oviedo, 2020

i

Recreios promotores do desenvolvimento da criança

Autores: Silva, I., Pereira, B., e Rodríguez-Fernández, J. E.

Libro:  Educação Física, infancia e saúde em discussão

Editorial: Navegando publicações, 2020

 

i

La transferencia de conocimiento en educación: reto y oportunidad para la investigación educativa

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M., e García Álvarez, J.

Libro: La transferencia de conocimiento en educación. Un desafío estratégico.

Editorial: Narcea, 2020.

i

Sociedad del Conocimiento y Educación Intercultural ¿hacia un nuevo programa de investigación en educación?

Autores: Santos Rego, M. A.  

Libro: Reflexiones teóricas sobre la educación. Homenaje al profesor Francisco Altarejos

Editorial: Dykinson, 2020

i

La motivación intrínseca en la práctica de la actividad físico-deportiva en universitarios

Autores: Ferradás, M. M., Freire, C., Rodríguez, S., e Regueiro, B. 

Libro: Inclusión, Tecnología y Sociedad: investigación e Innovación en Educación

Editorial: Dykinson, 2020

i

El fracaso y abandono escolar en el sistema educativo español: una aproximación desde la literatura

Autores: Freire, C.,  Ferradás, MM, Regueiro, B. y Rodríguez, S. 

Libro: Inclusión, Tecnología y Sociedad: Investigación e Innovación en Educación

Publicado  por Dykinson, 2020.

Capítulos de libros publicados no 2019

i

Does the Disease of the Person Receiving Care Affect the Emotional State of Non-professional Caregivers?

Autores: Otero, P.,  Torres, Á. J., Vázquez, F. L., Blanco, V., Ferraces, M. J. e Díaz, O.

Libro: Caregiving and Social Support in the Context of Health and Illness

Editorial: Frontiers Media SA, 2019.

i

La inclusión en Educación Primaria con especial incidencia en la Educación Física

Autores: Rodríguez-Fernández, J. E., Rodríguez-Serrada, J., e Rodríguez-Blanco, M. E. 

Libro: Educação Física e áreas de estudo do movimiento humano

Editorial: Atena Editora, 2019.

i

Fondos de Conocimiento y desarrollo educativo de la infancia en situación de riesgo

Autores: Santos Rego, M. A., Cernadas Ríos, F. X., e Míguez Salina, G.

Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.

Editorial: EdiUnesc, 2019.

i

La gestión educativa de la diversidad cultural como condición de éxito para el alumnado de origen inmigrante

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M., e García Álvarez, J. 

Libro: Éxito educativo. Claves de construcción y desarrollo

Editorial: Tirant Humanidades, 2019.

i

El aprendizaje-servicio como vía de innovación en la Educación Física

Autores: Crespo Comesaña, J., Sotelino Losada, A. e Rodríguez Fernández, J. E.

Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.

Editorial: EdiUnesc, 2019.

i

La implicación familiar como soporte efectivo del éxito escolar de los estudiantes: modelos y resultados

Autores: Godás Otero, A., López Castro, L., e Outón Oviedo, P.

Libro: EDUCAÇÃO: partilhando e ampliando audiências, resistências e repertórios.

Editorial: EdiUnesc, 2019.

Capítulos de libros publicados no 2018

i

Criterios e indicadores de calidad para evaluar proyectos de Aprendizaje-Servicio

Autores: Lorenzo Moledo, M. e Belando, M.

Título: Criterios e indicadores de calidad para evaluar proyectos de Aprendizaje-Servicio

Libro: Aprendizaje-Servicio. Los retos de la evaluación

Editorial: Narcea, 2018.

i

Institucionalizando el aprendizaje-servicio en las universidades: expectativas y cautelas para una dinámica de crecimiento responsable

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. e Mella Núñez, I.

Libro: Haciendo la Universidad en el espacio social.

Editorial: Eunsa – Ediciones Universidad de Navarra, 2018.

Capítulos de libros publicados no 2016

i

Una propuesta de prevención de los trastornos de conducta alimentaria en el ámbito educativo: la cohesión e inclusión en el grupo como factores protectores

Autores: Río, A., Gonçalves, J. J., Cunha, C. e Ferraces, M. J.

Libro: Comportamiento social inclusivo.

Editorial: Andavira Editora, 2016.

i

La formación inicial de los profesores: ojo crítico y gestión sólida

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.

Libro: Democracia y educación en la formación docente.

Editorial: Servei de Publicacions de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, 2016.

i

A comunidade galega en USA. Unha ruta de aculturación en perspectiva

Autores: Santos Rego, M. A.

Libro: Emigración e exilio nos Estados Unidos de América: experiencias de Galicia e Azores.

Editorial: Consello da Cultura Galega, 2016.

i

El reto de educar a los profesores para un mundo transcultural y cosmopolita

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.

Libro: Repensar la educación para un mundo global y transcultural.

Editorial: Information Age Publishing, 2016.

Capítulos de libros publicados no 2015

i

Educación Superior y espíritu emprendedor: las posibilidades del aprendizaje cooperativo

Autores: Priegue Caamaño, D.

Libro: Cultura emprendedora y educación.

Editorial: Universidad de Sevilla, 2015.

i

Programas de emprendimiento en contextos educativos formales

Autores: Lorenzo Moledo, M., Civila, A., Fernández-Salinero, C. e Naval, C.

Libro: Cultura emprendedora y educación.

Editorial: Universidad de Sevilla, 2015.

i

Educación para la diversidad cultural

Autores: Lorenzo Moledo, M.

Libro: La educación repensada. Dinámicas de continuidad y cambio.

Editorial: Pirámide, 2015.

i

Educación non formal e xuventude: unha clave de empregabilidade

Autores: Santos Rego, M. A.

Libro: Iniciativa Xove. O reto da empregabilidade.

Editorial: Xunta de Galicia, 2015.

i

The Challenge of Training Teachers for a Transcultural and Cosmopolitan World

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.

Libro: Rethinking education for a global, transcultural world.

Editorial: Information Age Publishing, 2015.

i

Educación, juventud y convivencia intercultural. Reconstruir la ética de lo común

Autores: Santos Rego, M. A. e Aparicio Castillo, P. C.

Libro: Ética, educación y convivencia. Fundamentos teórico-prácticos.

Editorial: Aljibe: 2015.

i

El éxito educativo desde la pedagogía intercultural

Autores: Santos Rego, M. A.

Libro: Comunidades interculturales y democráticas.

Editorial: Narcea, 2015.

Capítulos de libros publicados no 2014

i

Organización de espacios y arquitectura escolar

Autores: Crespo Comesaña, J.

Libro: Organización de centros educativos en la sociedad del conocimiento.

Editorial: Alianza, 2014.

i

Pedagogía Intercultural y Aprendizaje Servicio. El proyecto PEINAS

Autores: Crespo Comesaña, J.

Libro: Organización de centros educativos en la sociedad del conocimiento.

Editorial: Alianza, 2014.

i

El tratamiento del trastorno de atención con hiperactividad desde una perspectiva pedagógica

Autores: Aroca Montolío, C., Varela Portela, C. e Gila Bravo, N.

Libro: Pedagogía multidisciplinar para la salud. Claves para la intervención psico-educativa socio-comunitaria y físico-ambiental.

Editorial: Tirant Humanidades, 2014.

i

La mujer en los flujos migratorios: implicaciones en el desarrollo personal y social

Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Priegue Caamaño, D.

Libro: Pedagogía multidisciplinar para la salud. Claves para la intervención psico-educativa socio-comunitaria y físico-ambiental.

Editorial: Tirant Humanidades, 2014.

i

La participación de las familias en los centros educativos: una lectura desde la pedagogía

Autores: Lorenzo Moledo, M. M.

Libro: Familias y Menores. Retos y propuestas pedagógicas.

Editorial: Tirant Humanidades, 2014.

Capítulos de libros publicados en anos anteriores

Autores: Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Pedagogía laboral y sociedad cosmopolita: formación y gestión de la incertidumbre
Libro: Cosmopolitismo y Educación. Aprender y Trabajar en un Mundo sin Fronteras
Editorial: Brief, 2013

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: El profesor ante el horizonte de una sociedad cosmopolita
Libro: Cosmopolitismo y Educación. Aprender y Trabajar en un Mundo sin Fronteras
Editorial: Brief, 2013

Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Santos Rego, M. A.
Título: Pensando el aprendizaje cooperativo en clave intercultural e interreligiosa. La acción de los profesores
Libro: Dioses en las aulas: educación y diálogo interreligioso
Editorial: Graó, 2012

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: La educación intercultural en una era global. ¿Podemos reconstruir una nueva ciudadanía?
Libro: Dioses en las aulas: educación y diálogo interreligioso
Editorial: Graó, 2012

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: La gestión de la convivencia intercultural en los centros. ¿Son prescindibles las familias inmigrantes?
Libro: Buenas prácticas en educación intercultural y mejora de la convivencia
Editorial: Wolters Kluwer: 2012

Autores: Lorenzo Moledo, M. M. e Priegue Caamaño, D.
Título: Tecendo a convivencia: inmigración e retos familiares
Libro: Igualdade de trato: retos e respostas socioeducativas
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC, 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M. et al.
Título: Web 2.0 y redes sociales. Implicaciones educativas
Libro: Sociedad del conocimiento y educación
Editorial: UNED: 2012

Autores: Priegue Caamaño, D.
Título: Educación para la paz y fuerzas armadas españolas: transformando seguridad en humanidad
Libro: Educación para la paz y seguridad humana en una sociedad intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A.
Título: Sostenibilidad y educación intercultural: el cambio de perspectiva
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Teoría de la educación, ciudadanía y pedagogía intercultural en la sociedad del aprendizaje
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Aprendizaje cooperativo, formación del profesorado y buenas prácticas en pedagogía intercultural
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Familias inmigrantes y desarrollo educativo intercultural desde la escuela
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M e Priegue Caamaño, D.
Título: La infancia de la inmigración. ¿Qué relevancia se otorga a la educación?
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro; 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Lorenzo Moledo, M. M., Godás Otero, A. e Crespo Comesaña, J.
Título: Inmigración y segregación en un contexto escolar. La pedagogía intercultural en su encrucijada
Libro: Estudios de pedagogía intercultural
Editorial: Octaedro: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Priegue Caamaño, D. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Galicia y la inmigración. Datos y territorio
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Crespo Comesaña, J. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en el contexto local
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Inmigración y nuevo desarrollo político-social en los municipios
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Claves de la gestión municipal en cuestiones de inmigración
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo

Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en la administración local: educación
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Gestión de la inmigración en la administración local: servicios sociales
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo

Autores: Santos Rego, M. A., Godás Otero, A. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Análisis comparado de la gestión socio educativa de la inmigración en la administración local
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Crespo Comesaña, J. e Lorenzo Moledo, M. M.
Título: Análisis de contenido de los registros anecdóticos
Libro: Inmigración y administración local
Editorial: Netbiblo: 2012

Autores: Fernández de la Iglesia, J. C. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Principales pruebas de evaluación
Libro: Manual de atención temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Crespo Comesaña, J.
Título: El educador competente
Libro: Diseño y desarrollo del curriculum
Editorial: Alianza Editorial: 2011

Autores: Cambeiro Lourido, Mª. C., Castro González, Mª. R., González Gómez, I. e Sánchez Amor, Mª. C.
Título: El Programa universitario para mayores en la Universidad de Santiago de Compostela
Libro: Cambios educativos y formativos para el desarrollo humano y sostenible
Editorial: Edit.um Ediciones de la Universidad de Murcia: 2011

Autores: Castro González, Mª. R., Cambeiro Lourido, Mª. C., Sánchez Amor, Mª. C. e González Gómez, I.
Título: Los Programas de formación del profesorado en la Universidad
Libro: Cambios educativos y formativos para el desarrollo humano y sostenible
Editorial: Edit.um Ediciones de la Universidad de Murcia: 2011

Autores: Santos Rego, M. A. e Jamila Costa, A.
Título: Formaçao de profesores para a educaçao de jovens e adultos á luz de novas perspectivas: camiño solidario e colectivo.
Libro: EJA: pertinencia e perspectivas
Editorial: CRV: 2011

Autores: Santos rego, M. A.
Título: A educaçao de jovens e adultos no Brasil: combinando a açao procedimental e a açao comunicativa
Libro: EJA: pertinencia e perspectivas
Editorial: CRV: 2011

Autores: Santos Rego, M. A. e Lorenzo Moledo, M.
Título: La educación familiar ante los flujos migratorios: complejidad y gestión del cambio.
Libro: Interculturalidad y escuela
Editorial: Octaedro: 2011

Autores: Castellón Gallego, B. e Buceta Cancela, M. J.
Título: La prevención de las necesidades transitorias o permanentes
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Desarrollo del lenguaje en los primeros años
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Definición de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Evaluación de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Rodríguez de Dios, M. C. e Vilamea Pérez, M.
Título: Intervención de los principales trastornos del lenguaje
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Cagide Otero, M. E., Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Intervención en los trastornos del desarrollo de origen prenatal
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Vieira Muñiz, A. e Castañón Gallego, B.
Título: Intervención en los trastornos del desarrollo que no tienen origen prenatal
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Intervención en los trastornos generalizados del desarrollo
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J., Ferreiro Vilasante, M. C., Cagide Otero, M. E. e Veira Muñiz, A.
Título: Síndromes minoritarios y enfermedades raras
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Buceta Cancela, M. J. e Ferreiro Vilasante, M. C.
Título: Programas de Intervención en Atención Temprana
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Nedelcu, D. G. e Buceta Cancela, M. J.
Título: Evaluación de la efectividad de los programas de Atención Temprana
Libro: Manual de Atención Temprana
Editorial: Síntesis: 2011

Autores: Gondar Portasany, M.
Título: Aposta por unha filosofía non ensimismada
Libro: Fidelidade á terra: estudos dedicados ó profesor Xosé Luis Barreiro
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da USC

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación Intercultural
Libro: Diccionario de Pedagoxía
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2008 (en prensa)

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Diferenciación Educativa
Libro: Diccionario de Pedagoxía
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2008 (en prensa)

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: A Inmigración e o coidado da conviencia. Un programa educativo con familias
Libro: Convivencia e igualdade. Dimensións e retos educativos
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela/ Concello de Lalín Publicación: 2008

Autores: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación de las personas adultas y formación para una ciudadanía participativa
Libro: Educación y ciudadanía
Editorial: Enroart Ediciones Publicación: 2008

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Inmigración e escola en Galicia: A xestión pedagóxica da diversidade cultural.
Libro: Migracións na Galicia contemporánea. Desafíos para a sociedade actual
Editorial: Sotelo Blanco Edicións Publicación: 2008
Páxinas: 311-329

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A inmigración e a escola en Galicia. Texto e contexto dun proceso
Libro: Ensino de Segundas Linguas a Inmigrantes
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela Publicación: 2008
Páxinas: 11-31

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación e diversidade cultural: O desafío da integración de familias inmigrantes
Libro: Patróns educativos para a igualdade de oportunidades: axentes de socialización
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico da Universidade de Santiago de Compostela/ Concello de Lalín Publicación: 2007
Páxinas: 41-56

Autores: Agustín Godás Otero
Título: Alumnado, familias y profesorado ¿distintas representaciones de la violencia en la escuela?
Libro: El malestar laboral de los profesores de secundaria y la violencia en la escuela: un binomio a explorar.
Editorial: Grupo Editorial UniversitarioPublicación: 2007
Páxinas:

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Educación Moral, Democracia y Ciudadanía en el último tercio del siglo XX español
Libro: Educación, Valores y Desarrollo Moral
Editorial: Gernika Publicación: 2006
Páxinas: 149-182

Autores: José Manuel Malheiro Gutiérrez
Título: Anton Alonso Rios. Política e pedagoxia para un pobo
Libro: Homenaxe a Antón Alonso Rios e Ramón de Valenzuela
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2006
Páxinas: 101 – 110

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e Ana Jamila Acosta
Título: A educaçâo no descorrer da inserçâo do brasil no contexto capitalista (1930-1964): implicaçôes na educaçâo de jovens e adultos.
Libro: Reflexôes sobre a educaçâo de jovens e adultos
Editorial: Palloti Publicación: 2006
Páxinas: 75-92

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Pensamiento complejo y gestión de la diversidad en educación con acento universitario.
Libro: Avances en complejidad y educación. Teoría y Práctica
Editorial: Octaedro Publicación: 2006
Páxinas: 113-134

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: A escolarización dos nenos de familias inmigrantes na Galiza
Libro: As migracións en Galiza e Portugal. Contributos desde as Ciencias Sociais
Editorial: Candela Publicación: 2006
Páxinas: 103-119

Autores: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Escolarización y expectativas educativas en familias inmigrantes
Libro: Estudios sobre flujos migratorios en perspectiva educativa y cultural
Editorial: Grupo Editorial Universitario Publicación: 2006
Páxinas: 67-99

Autores: Marcial Gondar Portasany
Título: Apuntes para un aggionamento da etnografía galega
Libro: 25 anos coa cultura galega. Vinte e cinco perspectigas para o século XXI
Editorial: Sotelo Blanco Publicación: 2005
Páxinas: 63 – 72

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Manifesto por unha nova economia política da Etnoloxía galega
Libro: Encontros coa etnografía
ISBN: (84-96259-81-1)
Editorial: Toxosoutos, S.L. Publicación: 2005
Páxinas: 15 – 30

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Da marea negra á saúde mental
Libros: ¿U-lo Prestige? entre a ecoloxía e a globalización
ISBN: (84-8485-187-7)
Editorial: Edicións do Castro Publicación: 2005
Páxinas: 31 – 64

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Galicia/Europa. Una batalla por la identidad
Libro: Historia contemporánea de Galicia
ISBN: (84-344-6790-9)
Editorial: Ariel Publicación: 2005
Páxinas: 519 – 544

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Cultura e compromiso social
Libro: Compromiso social da cultura galega
ISBN: (84-8485-206-7)
Editorial: Edicións do Castro Publicación: 2005
Páxinas: 45 – 46

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, María Esther Olveira Olveira, Antonio Rodríguez Martínez, María del Carmen Gutiérrez Moar
Título: La inmigración en un país de emigrantes. El desafío de la escuela Intercultural en Galicia
Libro: Premios Nacionales de Investigación Educativa 2003
ISBN: (84-369-3941-7)
Editorial: Ministerio de Educación y Ciencia Publicación: 2005
Páxinas: 223 – 254

Autor: María Esther Olveira Olveira; María del Mar Lorenzo Moledo; Miguel Ángel Santos Rego; Antonio Rodríguez Martínez
Título: Descentralización, déficit competencial en el ámbito local y educación primaria en la Comunidad Autónoma de Galicia
Libro: La Educación Obligatoria en Europa y Latinoamérica
ISBN: (84-8491-448-8)
Editorial: Grupo Editorial Universitario Publicación: 2005
Páxinas: 261 – 270

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo e Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación, patrimonio y ciudadanía: hacia un proyecto utilitarista en la agendas locais
Libro: Nuevos desafios de la Educación
ISBN: (84-8454-475-3)
Editorial: Editorial Club Universitario (ECU) Publicación: 2005
Páxinas: 173 – 180

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo e Miguel Anxo Santos Rego
Título: ¿Es la Universidad un contexto propicio pra el aprendizaje cívico? La visión de los alumnos.
Libro: Nuevos desafios de la Educación
ISBN: (84-8454-475-3)
Editorial: Editorial Club Universitario (ECU) Publicación: 2005
Páxinas: 257 – 265

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: A literatura popular como paradigma do márketing e da publicidade
Libro: Xaquín Lorenzo, Xocas: Día das Letras Galegas 2004
ISBN: (84-9750-363-5)
Editorial: Servizo de publicacións e intercambio científico Publicación: 2004
Páxinas: 31 – 72

Autor: Agustín Godás Otero
Título: Psicoloxía Social e Básica
Libro: A Investigación Educativa en Galicia (1989-2001)
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 279 – 301

Autores: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo, Agustín Godás Otero
Título: A investigación no ensino secundario en Galicia
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 383 – 465

Autor: Antonio Caride Gómez, María del Mar Lorenzo Moledo, Agustín Requejo Osorio, Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación Social
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 500 – 600

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A Investigación educativa. Unha introducción con propósito e ansia de perspectiva
Libro: A Investigación Educativa en Galicia
ISBN: (84-453-3821-8)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2004
Páxinas: 36 – 74

Autores: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: Familia, Educación y flujos migratorios
Libro: Familia, Educación y Sociedad Civil
ISBN: (84-9750-379-1)
Editorial: USC Publicación: 2004
Páxinas: 203 – 280

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Calidad y gestión académica en la dinámica universitaria
Libro: Calidad Universitaria y Empleo
ISBN: (84-9772-390-2)
Editorial: Dykinson SL Publicación: 2004
Páxinas: 91 – 105

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A formación inicial do profesorado de secundaria en Galicia:realidade e incertidumbre
Libro: El profesorado de enseñanza secundaria. Retos ante el nuevo milenio
ISBN: (84-930299-5-5)
Editorial: Auria Publicación: 2004
Páxinas: 204 – 215

Autores: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Inmigrantes nas escolas de Galicia: breve crónica dunha experiencia pedagóxica
Libro: Inmigración e escola
ISBN: (84-688-5373-9)
Editorial: Xunta de Galicia Publicación: 2003
Páxinas: 93 – 103

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: El maltrato institucional y las posibilidades (reales) de la intervención educativa en centros penitenciarios. Una perspectiva de género
Libro: Estudio sobre muller e Educación: Aportacións desde Galicia
ISBN: (84-9750-243-4)
Editorial: Servizo de Publicacións e Intercambio Publicación: 2003
Páxinas: 87 – 98

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La dimensión interactiva y el aprendizaje cooperativo como vía de Educación Intercultural
Libro: Lecturas de Educación Intercultural
ISBN: (C-369-2003)
Editorial: Tórculo Publicación: 2003
Páxinas: 73 – 96

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Formación multi/intercultural del profesorado. Perspectivas en los Estados Unidos y en España
Libro: Lecturas de Educación Intercultural
ISBN: (C-369-2003)
Editorial: Tórculo Publicación: 2003
Páxinas: 119 – 140

Autor: Agustín Godás Otero
Título: Orientación familiar nos estereotipos de xénero e nas expectativas de futuro de fillos e fillas
Libro: Xénero e educación social
ISBN: (84-8487-042-1)
Editorial: LAIOVENTO Publicación: 2003
Páxinas: 263 – 275

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Antonio Rodríguez Martínez, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: O Proxecto A Ponte: unha experiencia de innovación educativa en escolas rurais de Galicia e Portugal
Libro: Novas tecnoloxías e innovación educativa en Galicia
ISBN: (84-9750-124-1)
Editorial: Servizo de Publicacións e intercambio científico Publicación: 2002
Páxinas: 261 – 274

Autor: Eulogio Pernas Morado, Miguel Anxo Santos Rego, Antonio Rodríguez Martínez, Ana María Porto Castro, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: O Proxecto A PONTE. Unha experiencia de innovación educativa en escolas rurais de Galicia e Portugal
Libro: Novas Tecnoloxías e Innovación Educativa en Galicia: Átomos e bits na mellora dos procesos de ensino-aprendizaxe
ISBN: (84-9750-124-1)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2002
Páxinas: 261 – 274

Autor: María del Carmen Gutiérrez Moar, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La profesionalización docente: la dimensión emocional frente a los nuevos retos socioeducativos
Libro: Foro Europeo: Educación Tercer Milenio. Políticas Educativas na Dimensión Europea. Interrogantes e Reflexións no Umbral do Terceiro Milenio
ISBN: (84-9750-025-3)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Cientítifo Publicación: 2002
Páxinas: 72 – 89

Autores: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La subsidiariedad en el marco comprensivo de la política educativa europea
Libro: Foro Europeo: Educación Tercer Milenio. Políticas Educativas na Dimensión Europea. Interrogantes e Reflexións no Umbral do Terceiro Milenio
ISBN: (84-9750-025-3)
Editorial: Servicio de Publicacións e Intercambio Cientítifo Publicación: 2002
Páxinas: 262 – 269

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La construcción de nuevas identidades en los sitemas universitarios. El desarrollo de perfiles.
Libro: Realidad y prospectiva de la educación Superior: Un enfoque comparado
ISBN: (84-8425-210-8)
Editorial: DM Publicación: 2002
Páxinas: 193 – 202

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Entre o si e o non. Retrato antropolóxico de nós
Libro: Galicia. Unha luz no Atlántico
ISBN: (84-8302-718-6)
Editorial: Edicións Xerais de Galicia Publicación: 2001
Páxinas: 154 – 201

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo
Título: La familia como agente preventivo de la delicuencia juvenil
Libro: Familia, juventud y nuestros mayores: la actitud proactiva
ISBN: (84-95491-28-1)
Editorial: Fundación Caixa Galicia Publicación: 2001
Páxinas: 79 – 88

Autor: Miguel Anxo Santos Rego e Servando Pérez Domínguez
Título: Intercultural Education in the European Union: The spanish case
Libro: Global constructions of multicultural education. Theories and realities
ISBN: (0-8058-3597-0)
Editorial: Lawrence Erlbaum Associates Publicación: 2001
Páxinas: 239 – 270

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: La educación cívico-moral en el tránsito secular: contexto, discurso y perspectiva
Libro: Educaçaâo do cidadâo: Recontextualizaçâo e redefiniçâo
Nº Capítulo: 2
ISBN: (972-8699-04-2)
Editorial: Ediçôes APPACDM de Braga Publicación: 2001
Páxinas: 25 – 54

Autor: Miguel Anxo Santos Rego e María del Mar Lorenzo Moledo
Título: Pedagoxía cidade: A permanencia dun clásico
Libro: A Construcción educativa na cidade. Unha perspectiva tranversal
ISBN: (84-89597-11-1)
Editorial: Litonor Publicación: 2001
Páxinas: 17 – 33

Autor: Marcial Gondar Portasany
Título: Antropoloxía aplicada e Educación. Panorámica dun diálogo posibel
Libro: A educación en perspectiva. Homenaxe ó profesor Lisardo Doval
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 561 – 576

Autor: Marcial Gondar Portasany, Emilio Hermeto González Fernández, Andrés Simón Lorda
Título: Psiquiatría y Cultura. Casos y cosas de los clínicos
Libro: Psiquiatría transcultural
ISBN: (84-95287-05-6)
Editorial: Asociación Española de Neuropsiquiatría Publicación: 2000
Páxinas: 37 – 100

Autor: María del Mar Lorenzo Moledo, Miguel Anxo Santos Rego
Título: La inteligencia emocional en perspectiva pedagógica
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 227 – 240

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Servando Pérez Domínguez
Título: La Educación en perspectiva intercultural: explorando las actitudes docentes
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 299 – 316

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Educación y comprensión holística de la realidad
Libro: A Educación en Perspectiva. Homenaxe ó Profesor Lisardo Doval Salgado
ISBN: (84-8121-824-3)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 399 – 411

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Escola e formación cívica: ¿ Que pasa coa educación moral?
Libro: A Pedagoxía dos valores en Galicia
ISBN: (84-8121-834-0)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 89 – 102

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Inmigración e representación da realidade: ¿pode axudar a educación intercultural?
Libro: Calidad Educativa y Empleo en Contextos Multiculturales
ISBN: (84-8121-847-2)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 293 – 299

Autor: María del Carmen Gutiérrez Moar, Miguel Anxo Santos Rego
Título: La búsqueda de respuestas al desamparo y conflicto social desde una pedagogía de la prevención
Libro: Calidad Educativa y Empleo en Contextos Multiculturales
ISBN: (84-8121-847-2)
Editorial: Servicio de Publicacións da USC Publicación: 2000
Páxinas: 329 – 338

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: A innovación na educación especial: notas para unha lóxica da equidade
Libros: O Reto da Innovación na Educación Especial
ISBN: (84-8121-816-2)
Editorial: Servicios de Publicacións e Intercambio Científico Publicación: 2000
Páxinas: 9 – 13

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Política y Universidad ante el nuevo siglo
Libro: Educaçao superior: Estudos multiculturais
ISBN: (972-8184-50-6)
Editorial: Universidade F. Pessoa Publicación: 2000
Páxinas: 17 – 37

Autor: Miguel Anxo Santos Rego, Rita María Radl Philipp
Título: Sociologia del Lenguaje
Libro: Sociología de la Educación
ISBN: (84-7642-621-6)
Editorial: NAU LLIBRES Publicación: 2000
Páxinas: 157 – 176

Autor: Miguel Anxo Santos Rego
Título: Formación Pedagóxica do profesorado universitario: a pragmática da calidade
Libro: Innovación en la Universidad
ISBN: (84-699-2790-6)
Editorial: NINO- Centro de Impresión Digital Publicación: 2000
Título: Formación Pedagóxica do profesorado universitario: a pragmática da calidade
Páxinas: 37 – 38